Сьогодні: субота, 18 листопада 2017  
ПошукПошук:

ОпитуванняОпитування

Посилання
Офіційне Інтернет-представництво Президента України
Веб-портал органiв виконавчої влади України
Луганська обласна державна адміністрація

Сватівська РДАРайонна рада
Публічна інформація

10.11.2017 р.

СВАТІВСЬКА РАЙОННА РАДА

ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

СЬОМОГО СКЛИКАННЯ

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної ради

 

 

10  листопада 2017 р.

м. Сватове

№ 02-01/101

 

 

Про  проведення 24 сесії

районної  ради сьомого  скликання

 

       У відповідності до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» скликати 23 листопада 2017 року о 10-00 годині у великій залі  засідань районної ради пленарне засідання 24 сесії районної ради сьомого скликання за адресою: пл. Радянська (Злагоди), 25.

 

       Винести на розгляд сесії районної ради питання:

       1. Про внесення змін до районного бюджету на 2017 рік.

       2. Про виконання районної Програми міжрегіональних культурних зв’язків на 2015-2017 роки.

       3. Про виконання регіональної цільової Програми розвитку публічних бібліотек у Сватівському районі на 2016-2018 роки.

       4. Про внесення змін до рішення 19 (позачергової) сесії Сватівської районної ради 7 скликання № 19/2 від 15.05.2017 р. «Про затвердження районної цільової програми підтримки Сватівського районного комунального позаміського закладу оздоровлення та відпочинку «Гончарівський» на 2017-2018 роки».

       5. Про звіт постійної комісії районної ради з питань духовності, освіти, охорони здоров’я, культури, молоді і спорту, соціального захисту населення.

       6. Про план діяльності Сватівської районної ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2018 рік.

       7. Питання, щодо управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста, що перебувають в управлінні Сватівської районної ради.

       8. Різне.

 

 

Голова районної ради                                                              В.В. Сліпець

 

 

 

 

 

07.11.2017 р.

Увага! Важливо!!!

Депутату Сватівської районної ради 7 скликання

       Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК), повідомляє, що відповідно до частини першої статті 52 Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон) у разі суттєвої зміни в майновому стані суб’єкта декларування, а саме отримання ним доходу, придбання майна на суму, яка перевищує 50 мінімальних заробітних плат, встановлених на 1 січня відповідного року, зазначений суб’єкт у десятиденний строк з моменту отримання доходу або придбання майна зобов’язаний письмово повідомити про це Національне агентство.

       Відповідно до рішення Національного агентства від 10.06.2016 року № 2 «Про початок роботи системи подання та оприлюднення декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування», яке зареєстроване в Міністерстві юстиції України 15.07.2016 року за № 958/29088 (зі змінами від 18.08.2016 року), повідомлення про суттєві зміни в майновому стані суб’єкта декларування, передбачені частиною другою статті 52 Закону, службових осіб, які станом на 01.09.2016 року чи пізніше цієї дати займають згідно зі статтею 50 Закону відповідальне та особливо відповідальне становище, розпочинається з 01.09.2016 року. Для всіх інших суб’єктів декларування та декларацій (повідомлень) період подачі розпочинається з 01.01.2017 року.

        У НАЗК акцентують увагу на тому, що доходи включають: заробітну плату (грошове забезпечення), отриману як за основним місцем роботитак і за сумісництвом, гонорари та інші виплати згідно з цивільно-правовими правочинами, дохід від підприємницької або незалежної професійної діяльності, дохід від надання майна в оренду, дивіденди, проценти, роялті, страхові виплати, благодійну допомогу, пенсію, спадщину, доходи від відчуження цінних паперів та корпоративних прав, подарунки та інші доходи. Під заробітною платою розуміється основна заробітна плата, а також будь-які заохочувальні та компенсаційні виплати, які виплачуються (надаються) особі у зв’язку з відносинами трудового найму.

       Форму повідомлення про суттєві зміни в майновому стані суб’єкта декларування та правила заповнення цієї форми затверджено рішенням Національного агентства від 10.06.2016 року № 3, яке зареєстроване в Міністерстві юстиції України 15.07.2016 року за № 961/29091.

       Національне агентство нагадує, що повідомлення про суттєві зміни в майновому стані суб’єкта декларування подається ним особисто шляхом заповнення відповідної електронної форми на веб-сайті НАЗК через власний персональний електронний кабінет суб’єкта декларування у системі Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. Виправлені повідомлення про суттєві зміни в майновому стані суб’єкта декларування до Реєстру не подаються.

       За неповідомлення чи несвоєчасне повідомлення про суттєві зміни в майновому стані передбачена адміністративна відповідальність суб’єкта декларування у вигляді штрафу від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (ст. 172-6 КУпАП).

 

 

 

 

 

07.11.2017 р.

СВАТІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

УПРАВЛІННЯ ФІНАНСІВ СВАТІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ

ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

НАКАЗ

 

10 жовтня 2017р.                            Сватове                                             №  18

 

 

Зареєстровано у Головному територіальному управлінні юстиції у Луганській області  30 жовтня 2017 р. за № 122/1722

 

 

Про затвердження Інструкції

з підготовки бюджетних 

запитів на 2018 рік

 

 

          Відповідно до статей 6, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», пункту 3 статті 75 Бюджетного кодексу України, у зв'язку з необхідністю організації підготовки проекту бюджету на 2018 рік та з метою запровадження організаційних, фінансових та інших обмежень, яких зобов'язані дотримуватися розпорядники бюджетних коштів у процесі підготовки бюджетних запитів,

НАКАЗУЮ:

 

1. Затвердити Інструкцію з підготовки бюджетних запитів  на 2018 рік, що додається.

 

2. Заступнику начальника – начальнику бюджетного відділу управління фінансів Сватівської районної державної адміністрації Луганської області забезпечити в установленому порядку подання цього наказу на державну реєстрацію до Головного територіального управління юстиції у Луганській області.

 

3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

 

4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника – начальника бюджетного відділу управління фінансів Сватівської районної державної адміністрації Луганської області.

 

 

Начальник управління фінансів                                                                                      М.В.Кодацький 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО 

 

Наказ начальника управління фінансів Сватівської  районної

державної  адміністрації 

Луганської області

___________________ № ____

 

 

ІНСТРУКЦІЯ

з підготовки бюджетних запитів на 2018 рік

 

I. Загальні положення

 

1.1. Інструкція з підготовки бюджетних запитів на 2018 рік (далі – Інструкція) розроблена відповідно до статті 75 Бюджетного кодексу України (далі – Кодекс) з метою запровадження організаційних, фінансових та інших обмежень, яких зобов’язані дотримуватися розпорядники бюджетних коштів у процесі підготовки бюджетних запитів, для забезпечення єдиного підходу до всіх розпорядників бюджетних коштів при формуванні показників проекту районного бюджету.

Інструкція визначає процедуру складання бюджетних запитів головними розпорядниками коштів районного бюджету (далі – головний розпорядник) Сватівского району Луганської області.

Для аналізу показників, які застосовуються у формах бюджетного запиту на 2018 рік, використовуються фактичні видатки за 2016 рік, планові показники на 2017 рік з урахуванням змін, внесених у ході виконання бюджету за 2017 рік, (без урахування кредиторської заборгованості станом на 01 січня 2017 року), проектні показники на 2018 рік.

1.2. Управління фінансів Сватівської районної державної адміністрації Луганської області (далі – Управління фінансів) на основі розрахованого прогнозного обсягу бюджетних ресурсів на 2018 рік, виходячи з затверджених та очікуваних показників районного бюджету за 2017 рік, розробляє граничні обсяги видатків загального фонду на 2018 рік. Форми бюджетного запиту на 2018 рік складаються за кодами функціональної та економічної класифікації.    

1.3. Всі показники відображаються в гривнях (без копійок). Розподіл граничного обсягу видатків повинен забезпечувати належне виконання основних завдань головного розпорядника, виходячи з пріоритетів, визначених Кабінетом Міністрів України на 2018 рік, що включають в себе оплату праці, нарахування на заробітну плату, придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів, забезпечення продуктами харчування, стовідсоткове фінансування розрахунків за спожиті енергоносії та трансферти населенню, пов’язані з соціальним захистом та соціальним забезпеченням.

 Такий розподіл повинен врахувати необхідність зменшення рівня заборгованості минулих періодів та недопущення утворення нової заборгованості  за зобов’язаннями 2018 року.

1.4. Бюджетні запити за міжбюджетними трансфертами з державного та районного бюджетів не складаються.

1.5. Управління фінансів на будь якому етапі складання і розгляду проекту районного бюджету здійснює аналіз бюджетного запиту, поданого головним розпорядником, з точки зору його відповідності меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів.

 На основі результатів аналізу начальник Управління фінансів приймає рішення про включення бюджетного запиту до пропозиції проекту районного бюджету перед поданням його на розгляд Сватівській районній державній адміністрації, яка готує проект розпорядження про районний бюджет.

Якщо головний розпорядник у своєму бюджетному запиті подасть розподіл граничного обсягу загальних видатків, структура якого не забезпечує мінімально необхідний рівень функціонування цього головного розпорядника (наприклад, більшість коштів планується направити на оплату праці, а на утримання установи та оплату комунальних послуг і енергоносіїв тощо - в недостатніх обсягах), Управління фінансів повертає такий бюджетний запит цьому головному розпоряднику для приведення його у відповідність з даною вимогою.

 У разі невиконання головним розпорядником зазначених вимог, начальник Управління фінансів має право не включати цей бюджетний запит до пропозицій проекту районного бюджету на 2018 рік.

1.6. Бюджетні запити на 2018 рік складаються головними розпорядниками у розрізі бюджетних установ та закладів і надаються до бюджетного відділу Управління фінансів.

1.7. У тижневий термін з дня подання бюджетних запитів, бюджетний відділ Управління фінансів повинен детально проаналізувати, перевірити обґрунтування головного розпорядника щодо доцільності включення наданого запиту до пропозицій проекту районного бюджету на 2018 рік. Підтверджуючі документи, які додаються до бюджетного запиту, зберігаються у головного розпорядника.

1.8. Головні розпорядники несуть відповідальність за своєчасність, достовірність та зміст поданих Управлінню фінансів бюджетних запитів, які мають містити всю інформацію, необхідну для аналізу показників проекту районного бюджету, згідно з вимогами цієї Інструкції.

1.9. З метою збалансування показників районного бюджету та підвищення рівня їх фінансової забезпеченості головні розпорядники  вживають заходів щодо оптимізації мережі бюджетних установ, оптимізації витрат коштів місцевих бюджетів шляхом виключення непріоритетних та неефективних витрат, насамперед тих, що не забезпечують виконання основних функцій і завдань відповідного головного розпорядника.

1.10. Не допускається включення до проекту районного бюджету на     2018 рік видатків на місцеві програми, термін дії яких закінчується у 2017 році, у разі їх не затвердження чи пролонгації на 2018 рік в установленому порядку.

1.11. Бюджетний запит по кожному головному розпоряднику надається окремо по загальному та спеціальному фондах бюджету згідно додатків 1-2 до цієї Інструкції з детальною розшифровкою за кожним кодом економічної класифікації видатків. 

Якщо запит по коду економічної класифікації (далі – КЕКВ) в цілому, або по окремих видах робіт та послуг надається вперше, тобто видатки по якимось кодам в попередні роки не планувались та роботи не виконувались, то в доповнення до запиту подається детальне обґрунтування необхідності планування цього коду в пояснювальній записці.

1.12. Розрахунок прогнозних показників по заробітній платі на 2018 рік здійснюється з урахуванням розміру мінімальної заробітної плати та розміру прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць, які враховані в проекті Державного бюджету України на 2018 рік.

1.13. Головні розпорядники несуть відповідальність за своєчасність, достовірність та зміст поданих Управлінню фінансів  бюджетних запитів, які мають містити всю інформацію, необхідну для аналізу показників проекту районного бюджету, згідно з вимогами цієї Інструкції.

У разі надання необґрунтованих або з порушенням вимог цієї Інструкції бюджетних запитів до проекту районного бюджету на 2018 рік, відповідні видатки не можуть бути включені до проекту районного бюджету на 2018 рік.

Кожна форма бюджетного запиту підписується окремо керівником установи, керівником планово-фінансової служби (головним бухгалтером) та скріплюється печаткою установи.

1.14. Разом з бюджетним запитом, складеним згідно з додатками, затвердженими цією Інструкцією, головним розпорядникам додатково необхідно подати бюджетні запити за формами, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 17 липня 2015 року № 648 «Про затвердження типових форм бюджетних запитів для формування місцевих бюджетів», (із змінами і доповненнями), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06 серпня 2015 року за № 957/27402 .

 

II. Порядок заповнення бюджетних запитів

2.1. При плануванні видатків за кодом КЕКВ 2110 «Оплата праці»  розрахунок необхідно здійснювати згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 року № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» (із змінами і доповненнями).

При плануванні видатків на заробітну плату (КЕКВ 2110) по закладам освіти необхідно здійснювати відповідно до абзаців восьмого - десятого частини першої статті 57 Закону України «Про освіту»; постанов Кабінету Міністрів України від 23 березня 2011 року № 373  «Про встановлення надбавки педагогічним працівникам дошкільних, позашкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів, вищих навчальних закладів I - II рівня акредитації, інших установ і закладів незалежно від їх підпорядкування» (із змінами і доповненнями); від 20 квітня 2007 року № 643 «Про затвердження розмірів підвищення посадових окладів (ставок заробітної плати) та додаткової оплати за окремі види педагогічної діяльності у співвідношенні до тарифної сітки»; Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти України від 15 квітня 1993 року № 102 (із змінами і доповненнями), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 травня 1993 року за № 56; наказу Міністерства освіти і науки України від 26 вересня 2005 року № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» (із змінами і доповненнями), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 жовтня 2005 року за  № 1130/11410.

При плануванні видатків на заробітну плату (КЕКВ 2110) по закладам культури необхідно здійснювати відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2015 року № 1026 «Питання виплати працівникам державних і комунальних клубних закладів, парків культури та відпочинку, центрів (будинків) народної творчості, центрів культури та дозвілля, інших культурно-освітніх центрів доплати за вислугу років, допомоги для оздоровлення та матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань»; від 22 січня 2005 року № 84 «Про затвердження Порядку виплати доплати за вислугу років працівникам державних і комунальних бібліотек» (із змінами і доповненнями); від 30 вересня 2009 року № 1073 «Про підвищення заробітної плати працівникам бібліотек» (із змінами); від 22 січня 2005 року     № 82 «Про реалізацію окремих положень частини другої статті 28 Закону України «Про музеї та музейну справу» (із змінами і доповненнями); наказу Міністерства культури і туризму України від 18 жовтня 2005 року № 745 «Про впорядкування умов оплати праці працівникам культури на основі Єдиної тарифної сітки» (із змінами і доповненнями), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 жовтня 2005 року за № 1285/11565.

При плануванні  видатків на заробітну плату (КЕКВ 2110) по закладам охорони здоров’я та установам соціального захисту та соціального забезпечення розрахунок необхідно здійснювати відповідно до постанов Кабінету Міністрів  України від 29 вересня 2010 року № 875 «Про встановлення  надбавки  окремим працівникам  установ  соціального  захисту  населення»; від 29 грудня 2009 року № 1418 «Про затвердження Порядку виплати надбавки за вислугу років медичним та фармацевтичним працівникам державних та комунальних закладів охорони здоров'я» (із змінами і доповненнями); від 27 березня 2013 року № 199 «Деякі питання оплати праці медичних працівників системи екстреної медичної допомоги»; від 30 грудня 2013 року № 977 «Деякі питання оплати праці медичних працівників, що надають первинну медичну допомогу»; наказу Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства охорони здоров’я України від 05 жовтня 2005 року  № 308/519 «Про впорядкування умов оплати праці працівників закладів охорони здоров’я та установ соціального захисту населення» (із змінами і доповненнями), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 жовтня 2005 року за № 1209/11489; від 20 квітня 2007 року № 643 «Про затвердження  розмірів підвищення посадових окладів (ставок заробітної плати) та додаткової  оплати за окремі види педагогічної діяльності у співвідношенні до тарифної ставки»; від 21 червня 2017 року № 435 «Деякі питання оплати праці працівників центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді»; наказу Міністерства соціальної політики України від 18 травня 2015 № 526 «Про умови оплати праці працівників закладів соціального захисту дітей, закладів соціального обслуговування і центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді» (із змінами і доповненнями), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 травня 2015 року за № 597/27042 .

При плануванні видатків на заробітну плату по установах фізичної культури та спорту, розрахунок необхідно здійснювати відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 17 травня 2002 року № 660 «Про встановлення окремим категоріям працівників спортивних шкіл та спеціалізованих навчальних закладів спортивного профілю надбавок за вислугу років та грошової  винагороди за сумлінну працю і зразкове виконання службових обов’язків»; від 05 листопада 2008 року № 993 «Про затвердження Положення про дитячо-юнацьку спортивну школу» (із змінами і доповненнями); наказ Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту від 23 вересня 2005 року  № 2097 «Про впорядкування умов оплати праці працівників бюджетних установ, закладів та організацій галузі фізичної культури і спорту» (із змінами і доповненнями), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20 жовтня 2005 року за № 1236/11516; від 15 березня 2006 року № 792 «Про впорядкування умов оплати праці працівників фізкультурно-спортивних товариств», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 травня  2006 року за № 571/12445; наказ Міністерства молоді та спорту України від  30 липня 2013 року № 37 «Про затвердження Типових штатних нормативів дитячо-юнацьких спортивних шкіл», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 серпня 2013 року за  № 1361/23893.

Видатки на оплату праці  працівникам органів місцевого самоврядування   здійснювати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від  09 березня 2006 року № 268 «Про упорядкування структури та  умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів  прокуратури, судів та інших органів» (із змінами і доповненнями); наказу Міністерства праці України від 02 жовтня 1996 року № 77 «Про умови оплати праці робітників, зайнятих обслуговуванням органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, органів прокуратури, судів та інших органів» (із змінами і доповненнями), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 жовтня 1996 року за № 593/1618 (додаток 3).

2.2. Нарахування на заробітну плату (КЕКВ 2120) плануються відповідно до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

2.3. При плануванні витрат по КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» на КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» в частині оплати транспортних витрат, розрахунок повинен містити дані про склад автотранспортної техніки, фактичні витрати по його утриманню за 2016 рік, очікувані витрати за 2017 рік та розрахунок на 2018 рік: марки автомобілів, плановий пробіг на рік, кількість літрів, видатки на придбання паливно-мастильних матеріалів, технічне обслуговування тощо. Планування витрат на оренду автомобілів здійснюється на підставі фактичних витрат за 2016 рік, очікуваних витрат за 2017 рік та необхідності їх проведення у 2018 році (додаток 4).

2.4. Планування витрат по КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» в частині придбання м’якого інвентарю та обмундирування.

По установах охорони здоров’я витрати на придбання м’якого інвентарю повинні здійснюватися на підставі наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21 грудня 1992 року № 187 «Про затвердження табелів оснащення м’яким інвентарем лікарень, диспансерів, пологових будинків, медико-санітарних частин, поліклінік, амбулаторій» згідно затверджених норм по видам м’якого інвентарю, з урахуванням залишків та придбаного м’якого інвентарю у 2017 році і ціни, яка склалась в результаті проведених торгів (додаток 5).

2.5. При плануванні витрат по КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» в частині придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю, враховується їх фактична наявність в установах по роках придбання, нормативи забезпеченості, кількість, що підлягає вибуттю в  2018 році та пропозиції щодо оновлення їх складу з обґрунтуванням ціни. Обґрунтування ціни повинно базуватись на даних товарно-промислової біржі та фактичної ціни, що склалася в 2017 році (додаток 6).

2.6. Планування витрат за кодом КЕКВ 2220 «Медикаменти та перев’язувальні матеріали» повинно базуватись на обсягах очікуваного фактичного споживання в 2017 році в натуральних показниках та цінах, що склалися на момент подання запиту з урахуванням індексу споживчих цін.

По закладах охорони здоров’я розрахунок видатків на медикаменти розробляється на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2008 року № 955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і медичні вироби».

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 січня   2016 року № 34 «Про збільшення норм грошових витрат на харчування та медикаменти в закладах охорони здоров’я для ветеранів війни» вартість  1 ліжко-дня для ветеранів війни в госпіталях, відділеннях, палатах для ветеранів війни у закладах охорони здоров’я повинна бути запланована у розмірі 65,0 грн. (додатки 7, 8).

2.7. Розрахунок видатків на харчування по КЕКВ 2230 «Продукти харчування» по закладах охорони здоров’я розробляється згідно норм витрат, визначених у

постанові Кабінету Міністрів України від 27 січня 2016 року № 34 «Про збільшення норм грошових витрат на харчування та медикаменти в закладах охорони

здоров’я для ветеранів війни». Вартість 1 ліжко-дня для ветеранів війни повинна бути запланована у розмірі 55,0 грн.(додатки 9, 10).

По установах освіти розрахунок видатків на харчування здійснюється згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 року № 1591 «Про

затвердження норм харчування у навчальних та дитячих  закладах оздоровлення та відпочинку», та цінах, що склалися в результаті проведення відкритих торгів

по розпорядникам (додаток 11).

Планування витрат на харчування в дитячих дошкільних навчальних закладах необхідно здійснювати відповідно до статті 35 Закону України «Про дошкільну 
освіту», наказу Міністерства освіти і науки України від 21 листопада 2002 року № 667 «Про затвердження Порядку встановлення  плати для батьків за 
перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернатних навчальних закладах», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06 грудня 2002 
року № 953/7241 (додаток 12). 

2.8. При плануванні витрат на КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» повинно бути проведене детальне обґрунтування і розрахунок по кожному виду витрат, виходячи з обсягу фактичного споживання за 2016 рік, очікуваних витрат за 2017 рік та необхідності їх проведення у 2018 році (додаток 13).

2.9. При плануванні витрат на КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)»  в частині оплати за послуги зв’язку, повинні бути приведені дані про фактичну кількість точок зв’язку в розрізі установ, вартість обслуговування у 2017 році (в тому числі послугами міського та міжміського зв’язку), оплата мережі Internet, мобільного зв’язку, оплата за радіоточки, поштові  видатки  на 2018 рік (додаток 14).

2.10. При плануванні витрат на КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» в частині оплати видатків на поточний ремонт, повинні бути приведені найменування об’єкту (обладнання), який підлягає ремонту та перелік робіт, рік останнього капітального ремонту та сума необхідна на  2018 рік (додаток 15).

2.11. При плануванні витрат на КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» в частині оплати орендної плати, повинні бути приведені розрахунки орендованих площ, вартість оренди однієї одиниці у 2017 році по установах та розрахунок на 2018 рік з обґрунтуванням встановлення вартості оренди та функціональне призначення орендованого майна. При цьому не допускається планування витрат на оренду майна, що використовується для надання платних послуг, по загальному фонду бюджету (додаток 16).

2.12. Планування витрат по КЕКВ 2250 «Видатки на відрядження» на 2018 рік повинні базуватись на фактичних видатках за 2017 рік: кількість відряджень, добові, проїзд, проживання (додаток 17).

2.13. Витрати по КЕКВ 2270 «Оплата комунальних послуг та енергоносіїв» здійснюється згідно фактичних видатків по натуральних показниках 2016 року та очікуваних у 2017 році з урахуванням збільшення тарифів на коефіцієнт, який доводиться Міністерством фінансів України, до тарифу який склався на час подання бюджетного запиту (додаток 18). При цьому, головним розпорядникам необхідно вжити заходи щодо здійснення бюджетними установами заходів щодо економного та раціонального   споживання енергоносіїв.

2.14. Витрати по КЕКВ 2280 «Дослідження і розробки, видатки державного (регіонального) значення» на 2018 рік здійснюються за наявності відповідних нормативних документів, що передбачають проведення відповідних заходів з районного бюджету, розрахунків витрат на їх проведення (додатки 19, 20).

2.15. При плануванні витрат по КЕКВ 2710 «Виплата пенсій і допомоги»  надаються дані про фактичні видатки за 2017 рік та планову кількість пільгових пенсіонерів і середній розмір пенсії у 2018 році (додаток 21).

2.16. При плануванні витрат по КЕКВ 2730 «Інші виплати населенню»  надаються дані  про  очікувані  видатки за 2017 рік та  планові виплати у 2018 році виходячи з кількості дітей-сиріт, позбавлених батьківського піклування та  потреба  на  виплату допомоги у 2018 році відповідно до постанови Кабінету  Міністрів України від 25 серпня 2005 року №  823 «Про затвердження Порядку  надання одноразової допомоги дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування, після досягнення 18-річного віку» (із змінами); планову кількість пільгових категорій дітей, що потребують оздоровлення,  планову  вартість  путівки у 2018 році; витрат,  пов’язаних з відпуском  лікарських засобів безоплатно і  на пільгових умовах громадянам, в  залежності  від  кількості хворих і вартості  лікарських  засобів  для одного  хворого;  видатків на зубопротезування; матеріальної допомоги учням з числа дітей-сиріт та дітей, які залишились без батьківського піклування (додатки 22-24).

2.17. Планування витрат по КЕКВ 2800 «Інші видатки» на 2018 рік повинні здійснюватися за наявності відповідних нормативних документів, що передбачають проведення відповідних платежів з районного бюджету, розрахунків витрат та необхідність їх проведення (додаток 25).

2.18. При плануванні капітальних видатків (КЕКВ 3000) надаються обґрунтовані пояснення щодо необхідності їх проведення в 2018 році та кошториси щодо їх виконання.

2.19. Розрахунок витрат за кодом КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» базується на необхідності його оновлення, виходячи з існуючих норм забезпечення, фактичної наявності, терміна служби обладнання та ціни і очікуваного ефекту від його впровадження. До запиту додаються документи, які підтверджують ціну на замовлення (прайс, рахунок тощо) (додаток 26).

В розрахунках витрат на капітальний ремонт (КЕКВ 3130), капітальне будівництво (придбання) (КЕКВ 3120), реконструкцію та реставрацію (КЕКВ 3140) повинно бути приведено найменування об’єкту, який підлягає ремонту та перелік робіт, рік останнього капітального ремонту, видатки за 2016-2017 роки (додатки 27, 28). Запит по вищевказаних кодах при відсутності кошторису не приймається.

2.20. Запит на виконання програм та заходів подається по кожній бюджетній установі у розрізі кодів функціональної та економічної класифікації з доданням детального кошторису на кожен захід, при відсутності кошторису та обґрунтування необхідності проведення заходу запит не приймається.

2.21. При плануванні видатків інших видатків у складі відповідних функцій, необхідно подати детальну їх розшифровку з обґрунтуванням необхідності їх проведення.

2.22. При здійсненні розрахунку індикативних прогнозних показників районного  бюджету на  2019-2020 роки слід врахувати індекс споживчих цін (грудень до грудня попереднього року) виходячи із прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2018 рік та основних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2019 і 2020 роки, затверджених Кабінетом Міністрів України.

 

Заступник начальника - начальник бюджетного відділу управління фінансів                                          Л. В. Бобошко

 

 

 

Додати до інструкції з підготовки бюджетних запитів на 2018 рік можна переглянути за посиланням:

 

https://drive.google.com/open?id=1ZNgF5k1an2FIUJCi7BJuYVoStCZiGSFI

 

для перергляду додатків неодхідно завантадити файл

 

 

 

 

 

27.10.2017 р.

Про  виконання Сватівського районного бюджету за 9 місяців 2017 року

 

     За  підсумками січня - вересня  поточного  року до районного бюджету надійшло 221691,8 тис. грн. доходів, що становить 98,1% до планових показників, в тому числі  до загального фонду – 203508,8 тис. грн., або 99,8% до плану,  до спеціального фонду –  18183,0 тис. грн., 82,5% до плану.  У порівнянні  з показниками минулого  року надійшло доходів більше на 81741,1 тис. грн., або на 58,4 відсотка,  в тому числі  до загального фонду –  на 71575,6 тис. грн. та до спеціального фонду –  на 10165,5 тис. грн.

     До загального фонду районного бюджету надійшло 46979,6 тис. грн. податків, зборів та обов'язкових платежів (власних надходжень), що становить 103,7 відсотка, або більше на 1667,4 тис. грн. до затверджених  показників на  звітний період.

      У порівнянні з  аналогічним періодом минулого року отримано більше податків, зборів та обов'язкових платежів до загального фонду на 17698,6 тис. грн., або  на 60,4 відсотка.

     У структурі доходів загального фонду (без врахування міжбюджетних трансфертів) найбільшу питому вагу має податок на  доходи  фізичних осіб – 46614,5 тис. грн. або 99,2 відсотка.  План надходжень  по податку на  доходи  фізичних осіб виконано на 103,6 відсотка, або отримано більше на 1611,7 тис. грн.  у порівнянні з плановим показником та більше  на  17470,0 тис. грн.  у порівнянні з аналогічним періодом   минулого року.

     План надходжень до спеціального фонду (без офіційних трансфертів), який сформовано  за рахунок власних надходжень бюджетних установ,  виконано  на 92,9 відсотка. Надійшло до спеціального  фонду 10635,5 тис. грн. при плані 11452,2 тис. грн. У порівнянні з  показниками минулого року до спеціального фонду отримано  доходів також більше  на  2618,0 тис. грн.

     З державного бюджету до  загального  фонду за звітний період надійшло базової дотації в  суму 2066,2 тис. грн., що складає 100 відсотків до затвердженого плану, додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення переданих з держбюджету видатків на утримання закладів освіти та охорони здоров'я -  12417,4 тис. грн., що також складає 100 відсотків до затвердженого плану та  субвенцій  - 142045,6 тис. грн., або виконано на 98,5 відсотка до затверджених показників поточного періоду.

     До спеціального фонду надійшли інші субвенції в сумі 6547,5 тис. грн. при затвердженому плані з урахуванням внесених змін 9581,9 тис. грн., що складає 68,3 відсотка, а також субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій в сумі 1000,0 тис. грн., що складає 100,0 відсотків до плану.

     Виконання по   видатках за  9 місяців 2017 року склало 216234,3 тис. грн. (87,8 % до плану), у тому числі видатки  загального фонду – 196564,8 тис. грн. (91,4 % до плану), спеціального фонду  – 19669,5 тис. грн. (62,6 % до плану).

     У порівнянні з  аналогічним періодом минулого  року збільшені обсяги фінансування видатків як в цілому на 80457,5 тис. грн., або на  59,3%, так і окремо по загальному (73716,2 тис. грн. та 60,0% відповідно),  та спеціальному (6741,3 тис. грн. та 52,1% відповідно) фондах.

     При цьому збільшено видатки (разом по загальному та спеціальному фондах) по всім галузям, за винятком  видатків на підтримку засобів масової інформації, а саме: на соціальний захист населення - на 36974,0 тис. грн. (на 67,2%), на надання інших субвенцій з районного бюджету іншим місцевим бюджетам  -  на 5684,0 тис. грн. (на 65,0%), на фізичну культуру і спорт  – на 467,0 тис. грн. (на 56,8%), на освіту – на 21236,6 тис. грн. (на 55,8%), на охорону здоров’я  - на 13103,8 тис. грн. (на 55,4%), на  утримання  органів місцевого самоврядування – на 733,3 тис. грн. (на 50,9%), на культуру та мистецтво – на 2303,1 тис. грн. (на 43,9%), а також  видатки  на  будівництво на 180,0 тис. грн. (на  34,7%).

     На підтримку засобів масової інформації видатки зменшилися на 42,5 тис. грн., або на  12,2% у зв’язку з реформуванням та ненаданням з цієї причини  фінансової підтримки районній газеті „Новини Сватівщини”.

     По органам місцевого самоврядування (районна рада) план видатків на 9 місяців  2017 року з  урахуванням внесених змін склав 2693,3 тис. грн., касове виконання  - 2174,6 тис. грн. (80,7 відсотка до плану).

     По установах освіти план видатків на 9 місяців  2017 року з  урахуванням внесених змін склав 70413,1 тис. грн., касове виконання  - 59302,8 тис. грн. (84,2 відсотка до плану ).

     На охорону здоров’я план видатків з  урахуванням змін -  46632,1 тис. грн., касове виконання  - 36735,9 тис. грн. (78,8 відсотка до плану).

     На соціальний захист населення  передбачалися видатки (з  урахуванням внесених змін)  в   розмірі  95075,1 тис. грн., касове виконання  - 92007,6 тис. грн. (96,8 відсотка до плану ).

     На культуру і мистецтво передбачалися видатки  (з  урахуванням внесених змін)  в розмірі  9289,6 тис. грн., касове виконання  - 7553,0 тис. грн. (81,3 відсотка до плану).

     По  засобах масової інформації план видатків на 9 місяців  2017 року склав 314,5 тис. грн., касове виконання  - 306,1 тис. грн. (97,3 відсотка).

     На фізичну культуру і спорт  планувалися видатки на суму 1554,7 тис. грн., касове виконання  склало 1289,6 тис. грн. (82,9 відсотка).

     На будівництво планувалось використати 3844,2 тис. грн., касове виконання  склало  698,2 тис. грн. (18,2 відсотка до плану).

     По обсягу виконаних видатків (разом за загальним та спеціальним фондом) найбільшу питому вагу в районному бюджеті  займають видатки на соціальний захист та соціальне забезпечення населення  - 42,5 відсотка, на освіту – 27,4 відсотка,   на охорону здоров’я  - 17,0 відсотків, на культуру і мистецтво – 3,5 відсотка. На надання інших субвенцій з районного бюджету іншим місцевим бюджетам спрямовано  14423,5 тис. грн., або 6,7 відсотків від загальної суми видатків. Видатки  за іншими напрямками складають менше ніж три  відсотки  від загальної суми.

 

 

(Інформація управління фінансів Сватівської райдержадміністрації)

 

 

 

 

 

03.10.2017 р.

ІНФОРМАЦІЯ

про виконання Програми економічного і соціального  розвитку Сватівського району по фінансовим показникам за січень - вересень  2017 року

 

ДОХОДИ

       До загального та спеціального фондів зведеного бюджету району з урахування міжбюджетних трансфертів в січні - вересні 2017 року зараховано 273351,8 тис. грн., що становить 99,5 відсотка до затверджених обсягів з урахуванням внесених змін.

       До доходної частини загального фонду зведеного бюджету району без урахування міжбюджетних трансфертів за січень-вересень  2017 року зараховано 80012,5 тис. грн. податків, зборів та обов'язкових платежів, або 106,8 відсотка до затверджених обсягів з урахуванням внесених змін, та  отримано більше планових показників на 5086,4 тис. грн. До аналогічного періоду минулого року отримано більше  на 26046,7 тис. грн., або в 1,5 рази.

       Крім того, для забезпечення фінансування соціально-культурної сфери району з державного бюджету отримані базова дотація  в обсязі 2066,2 тис. грн., що складає 100,0 відсотків до затвердженого плану, додаткова дотація з державного бюджету місцевим  бюджетам   на   здійснення   переданих   з  державного  бюджету  видатків  з утримання  закладів  освіти та охорони здоров’я  -  12417,4 тис. грн., або 100% до плану, інші додаткові дотації в сумі 150,0 тис. грн., або 100%, субвенції  з державного  бюджету у  сумі  140396,4  тис.  грн.,  або 98,5%  до плану, інші субвенції  виконано  в сумі 15021,5  тис. грн., що  становить  99,5%  до  затвердженого плану з урахуванням внесених змін .

       Забезпечено виконання надходжень  по податку та збору на доходи фізичних осіб -  103,6%, податку на прибуток – 112,3 %, податку на майно – 120,5 %, єдиному податку – 105,2 %,  по адмінштрафам та іншим санкціям –113,9 %, по платі за надання адмінпослуг -  139,7 %, по надходженню орендної плати - 115,9 %, а також по іншим надходженням  -  майже в 2,0 рази.

       Затверджений план  по доходам загального фонду бюджету  виконаний  17 місцевими бюджетами, в тому числі: районний бюджет (103,7%),  міська рада  (101,9%),  Н-Дуванська  селищна рада (136,7%),  сільські  В-Дуванська (133,5%),  Гончарівська (в 2,4р.), Коломийчиська  (101,3%),  Круглівська (112,0%), Куземівська (113,2%), Маньківська (111,8%),  Мілуватська ( 103,1%),  Оборотнівська (143,7%), Первомайська (155,8%),  Преображенська (в 1,9р.), Райгородська (105,2%),  Рудівська (128,4%), Свистунівська  (128,6%), Стельмахівська ради (167,6%). Не виконано планові показники по трьох сільських радах, а саме: Ковалівська (94,4%),  Містківська (97,5 %),  та  Петрівська  (99,5 %).

 

ВИДАТКИ

       Фінансування видатків бюджету району проведено у межах затверджених асигнувань. В передбачених обсягах забезпечено фінансування всіх захищених статей видатків.

       На утримання закладів освіти спрямовано 61748,7 тис. грн., при затвердженому плані  61483,7 тис. грн., уточнений план  - 72406,8 тис. грн.,  або 100,4 % і 85,2 % до затвердженого та уточненого плану відповідно.

       Касові видатки на охорону здоров’я складають 30067,5 тис. грн., затверджені видатки у сумі 19189,3 тис. грн., уточнений план – 34604,3 тис. грн., або 156,7 % та 86,9 % до плану та до плану з урахуванням змін.

       На соціальний захист та соціальне забезпечення спрямовано 92410,3 тис. грн., затверджений план – 91337,2 тис. грн., уточнений – 95771,4 тис. грн., що складає 101,2 %, та 96,5 % відповідно до затвердженого і уточненого планів. Видатки здійснені в межах затверджених асигнувань.

       На утримання закладів культури профінансовано 11058,8 тис. грн., уточнення – 14249,3 тис. грн. (77,6%), видатки проведені в межах запланованих асигнувань.

       Обсяги фінансування видатків на засоби масової інформації виконані на  97,5 % (уточнений план – 440,8 тис. грн., касові видатки – 429,9 тис. грн.).

       Касові видатки на фізичну культуру і спорт склали  1275,1 тис. грн., або  виконані на 82,8 %  до уточненого  плану  (1539,9 тис. грн.).

 

(Інформація управління фінансів Сватівської райдержадміністрації)

 

 

 

 

 

15.09.2017 р.

Список

членів Нижньодуванської селищної виборчої комісії Сватівського району Луганської області

 

Прізвище,

власне ім’я

(усі власні

імена),

по батькові

(за наявності)

Громадянство

Освіта

(загальна

середня,

професійно-

технічна,

вища)

Місце роботи

(заняття)

Займана

посада

Відомості про

досвід роботи

у виборчих

комісіях, комісіях

з референдуму (за

 наявності –

із зазначенням

року проведення

виборів,

референдуму,

посади в комісії)

Відомості про

відсутність у

особи судимості

за вчинення

тяжкого або

особливо тяжкого

 злочину, злочину

проти виборчих

прав громадян чи

корупційного

злочину, яка не

погашена або не

знята в

установленому

законом порядку

Партійна

приналежність

1

3

4

5

6

9

10

11

Голова

Крикунов

Артем Васильович

Громадянин

України

Вища

Верхньодуванська

ЗОШ І-ІІІ ступеня

Вчитель

біології

2014 – член ДВК

Судимість

відсутня

БПП «Солідарність»

Заступник

Духнич Марія Дмитрівна

Громадянин

України

Професійно-

технічна

Пенсіонер

Пенсіонер

2015 – член ДВК

Судимість 

відсутня

«УКРАЇНСЬКЕ

ОБ’ЄДНАННЯ

ПАТРІОТІВ-

УКРОП»

Секретар 

Єнченко

Неля Василівна

Громадянин

України

Професійно-

технічна

Тимчасово не

працює

Тимчасово не

працює

2015 – член ДВК

Судимість 

відсутня

«Наш Край»

 Член комісії 

Гупало

Наталя Дмитрівна

Громадянин

України

Загальна

середня

Тимчасово не

працює

Тимчасово не

 працює

2014 – член комісії

Судимість

відсутня

БПП

«Солідарність»

Член комісії 

Ладига

Марина Борисівна

Громадянин

України

Загальна

середня

Тимчасово не

працює

Тимчасово не

 працює

2014 – член комісії

Судимість

відсутня

БПП

«Солідарність»

Член комісії

Дубовик

Олена Романівна

Громадянка

України

Професійно

технічна

Тимчасово не

працює

Тимчасово не

працює

2015 – член ДВК

Судимість

відсутня

«Рух за

реформи»

Член комісії 

Гайворонська

Олена Сергіївна

Громадянин

України

Загальна

середня

Тимчасово не

працює

Тимчасово не

 працює

Не має

Судимість

відсутня

Аграрної партії

України

Член комісії 

Васильєва

Тетяна

Володимирівна

Громодянка

України

Загальна

середня

КДНЗ «Дзвіночок»

Помічник

вихователя

2015 – член ДВК

Судимість

відсутня

Радикальна

Партія Олега

Ляшка

Член комісії 

Кубрак

Світлана Петрівна

Громодянка

України

Загальна

середня

Тимчасово на

працює

-

2015 – член ДВК

Судимість

відсутня

Радикальна

Партія Олега

Ляшка

Член комісії

Рибалка

Світлана

Павлівна

Громадянка

України

Професійно-

технічна

Нижньодуванська

ЗОШ

Технічна

працівниця

2015 – член ДВК

Судимість

відсутня

Радикальна Партія Олега Ляшка

Член комісії 

Тарануха

Олександр

Вікторович

Громадянин

України

Загальна

середня

ПП Гордієнко

Продавець-

консультант

2014 – член ДВК

2015 – член ДВК

Судимість

відсутня

ВО

«Батьківщина»

Член комісії

Галушка

Наталія

Вікторівна

Громадянин

 України

Професійно-

технічна

Сватівське  РЕМ

Контролер

2014 – член ДВК

Судимість

відсутня

ВО

«Батьківщина»

Член комісії

Балаба

Надія Єгорівна

Громадянин

 України

Професійно-

технічна

пенсіонер

пенсіонер

2014  – член ДВК

2015 – член ДВК

Судимість

відсутня

ВО

«Батьківщина»

Член комісії

Жолудь

Світлана

Володимирівна

Громадянин

України

Професійно-

технічна

Тимчасово не

працює

Тимчасово не

 працює

2015 – член ДВК

Судимість

відсутня

«Відродження

України»

 

 

Голова Сватівської районної виборчої комісії                                                                                                                                             Гредель Н.М.

Луганської області

 

Секретар Сватівської районної виборчої                                                                                                                                                      Ковчуг О.К.             

комісії Луганської області 

 

 

 

 

 

 

11.09.2017 р.

СВАТІВСЬКА РАЙОННА РАДА

ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

СЬОМОГО СКЛИКАННЯ

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної ради

 

«11»  вересня  2017 р.

м. Сватове

02-01/81

 

 

Про  проведення 23 сесії

районної  ради сьомого  скликання

 

         У відповідності до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» скликати 21 вересня 2017 року о 10-00 годині у великій залі засідань районної ради пленарне засідання 23 сесії районної ради сьомого скликання за адресою: пл. Радянська (Злагоди), 25.

 

         Винести на розгляд сесії районної ради питання:

1. Про стан законності, боротьби із злочинністю, охорони громадського порядку та результати діяльності на території Сватівського району

2. Про виконання Програми економічного і соціального розвитку Сватівського району за І півріччя 2017 року

3. Про внесення змін до районного бюджету на 2017 рік

4. Звіт керівників закладів культури району про виконання функціональних обов’язків, фінансово-господарську діяльність закладу, стан збереження та ефективність використання майна, виконання програм розвитку закладу за рік

5. Про хід виконання районної цільової програми підтримки Сватівського районного комунального позаміського закладу оздоровлення та відпочинку «Гончарівський» на 2017 – 2018 роки

6. Про встановлення меншої наповнюваності груп дітьми у дошкільних підрозділах навчально-виховних комплексів «загальноосвітній навчальний заклад-дошкільний навчальний заклад» на 2017/2018 навчальний рік

7. Звіт про роботу постійної комісії районної ради з питань комунальної власності, промислової політики, підприємництва, екології і житлово-комунального господарства

8. Звіт про роботу постійної комісії районної ради з питань агропромислового комплексу, земельних відносин і соціального розвитку села

9. Питання, щодо управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста, що перебувають в управлінні Сватівської районної ради

10. Різне

 

 

Заступник голови районної ради                                                     Л.В. Павлова 

 

 

 

 

 

11.09.2017 р.

Сватівська районна рада Луганської області оголошує результати конкурсу на право оренди майна спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста, що знаходяться в управлінні Сватівської районної ради, який відбувся 11 вересня2017 року

 

№ з/п

Переможець конкурсу

Найменування об’єкта оренди

Місцезнаходження об’єкта оренди

1.

Публічне акціонерне товариство «Державний Ощадний банк України» в особі філії Луганського обласного управління АТ «Ощадбанк»

частина вбудованого нежилого приміщення загальною площею 2,0 м2, на першому поверсі терапевтичного відділення головного корпусу Комунальної Установи «Сватівська центральна районна лікарня»

Луганська область, місто Сватове, провулок Промисловий, будинок 11

 

 

 

 

 

 

31.08.2017 р.

Сватівська районна рада Луганської області оголошує результати конкурсу з придбання квартири у спільну власність територіальних громад сіл, селища, міста Сватівського району, що перебуває в управлінні Сватівської районноїради для медичних працівників з вищою медичною осівтою на вторинному ринку району, який відбувся 23 серпні 2017 року 

 

 

№ з/п

Переможець конкурсу

Найменування об’єкта закупівлі

Місцезнаходження об’єкта закупівлі

1.

Трущ Володимир Петрович

двокімнатна квартира загальною площею 52,5 м²

Луганська область, місто Сватове, провулок Промисловий будинок 6 а, квартира 15

 

 

 

 

 

23.08.2017р.

Сватівська районна рада оголошує конкурс на право оренди майна спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста, що знаходяться в управлінні Сватівської районної ради

 

Найменування об’єкта оренди: частина вбудованого нежилого приміщення загальною площею 2,0 м2, на першому поверсі терапевтичного відділення головного корпусу Комунальної Установи «Сватівська центральна районна лікарня».

Місцезнаходження об’єктаоренди: Луганська область, місто Сватове, провулок Промисловий, будинок 11.

Балансоутримувач: Комунальна установа «Сватівська центральна районна лікарня» (код за ЄДРПОУ 01983619).

Розмір стартової орендної плати:140,98 грн. (у місяць).

Мета оренди:для розміщення банкомату.

Конкурс відбудеться 11 вересня 2017 року о 10-00 годині за адресою: м. Сватове, пл. Радянська (майдан Злагоди), 25, каб. 312. Пропозиції претендентів подаються у конвертах з надписом «На конкурс», запечатаних печаткою учасника конкурсу. Конверт повинен містити: проект договору оренди із зобов’язаннями щодо виконання умов конкурсу по відношенню до здійснення певних видів ремонтних робіт та робіт з благоустою території або участі у зміцненні матеріальної бази об’єкту оренди, в строк, не більший, ніж строк ореди, та не більше трьох років. Разом з конвертом претендент подає заяву на участь уконкурсі, де зазначає: відомості про фізичну або юридичну особу, яку він представляє, адресу та контактний телефон, назву, місцезнаходження та площу об’єкту, на який він претендує, перелік поданих документів.

Заяви приймаються за адресою: м. Сватове, пл. Радянська (майдан Злагоди), 25, каб. 222, термін подання заяви до 03 вересня 2017 року (включно).

Довідки за телефоном: (06471) 3-19-77.

 

 

 

 

22.08.2017 р.

Сватівська районна рада Луганської області оголошує результати конкурсів на право оренди майна спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста, що знаходяться в управлінні Сватівської районної ради, які відбулися 21 серпня2017 року

 

№ з/п

Переможець конкурсу

Найменування об’єкта оренди

Місцезнаходження об’єкта оренди

1.

Відокремлений підрозділ «Центральна районна аптека № 79» Комунального підприємства «Луганська обласна «Фармація Північ»

вбудоване нежиле приміщення загальною площею 21,8 м2, розташоване на першому поверсі поліклінічного відділення головного корпусу Комунальної установи «Сватівська центральна районна лікарня»

Луганська область, місто Сватове, провулок Промисловий, будинок 11

2.

Конкурс не відбувся

частина вбудованого нежилого приміщення загальною площею 2,0 м2, на першому поверсі терапевтичного відділення головного корпусу Комунальної Установи «Сватівська центральна районна лікарня»

Луганська область, місто Сватове, провулок Промисловий, будинок 11

 

 

 

 

 

15.08.2017 р.

СВАТІВСЬКА РАЙОННА РАДА

ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ШОСТОГО СКЛИКАННЯ

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної ради

 

 

«15» серпня 2017 р.                                                             м. Сватове                                                № 02-01/68

 

Про внесення змін до розпорядження

голови районної ради № 02-01/67 від 11.08.2017 р.

«Про проведення 22 (позачергової) сесії

районної ради сьомого  скликання»

 

          У зв’язку з обмеженими строками державної реєстрації зміни типу та назви Райгородської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Сватівської районної ради Луганської області та Статуту, відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» перенести дату проведення пленарного засідання 22 (позачергової) сесії районної ради 7 скликання з 22 серпня на 21 серпня 2017 року.

 

Заступник голови районної ради                                                     Л.В. Павлова

 

 

 

 

 

14.08.2017 р.

 СВАТІВСЬКА РАЙОННА РАДА

ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ШОСТОГО СКЛИКАННЯ

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної ради

 

«11» серпня 2017 р.                                                                м. Сватове                                              № 02-01/67

 

Про  проведення 22 (позачергової) сесії

районної  ради сьомого  скликання

 

        За зверненням голови Сватівської районної державної адміністрації Мухтарова Д.Х. від 07.08.2017 р. № 01/40-2603, у відповідності до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» скликати 22 серпня 2017 року о 10-00 годині у великій залі засідань районної ради пленарне засідання 22 (позачергової) сесії районної ради сьомого скликання за адресою: пл. Радянська (Злагоди), 25.

 

        Винести на розгляд сесії районної ради питання:

 

        1. Про зміну типу та назви Райгородської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Сватівської районної ради Луганської області, затвердження Статуту у новій редакції.

        2. Про внесення змін до Районної програми розвитку міжрегіональних культурних зв’язків на 2015-2017 роки, затвердженої рішенням 39 сесії Сватівської районної ради 6 скликання № 39/9 від 12.10.2015 р.

        3. Про внесення змін до рішення 21 сесії Сватівської районної ради 7 скликання від 20.07.2017 року № 21/15 «Про внесення змін та доповнень до рішення 16 сесії Сватівської районної ради 7 скликання від 23.12.2016 року № 16/9 «Про затвердження Переліку заходів, які фінансуються у 2017 році за рахунок районного бюджету».

        4. Про внесення змін до рішення 2 сесії Сватівської  районної ради 7 скликання від 03.12.2015 р. № 2/1 «Про постійні комісії районної ради».

        5. Про внесення змін до рішення 2 сесії Сватівської  районної ради 7 скликання від 3.12.2015 року №2/2 «Про Президію районної ради».

         6. Різне.

 

Голова районної ради                                                              В.В. Сліпець

 

 

 

 

10.08.2017 р.

Сватівська районна рада оголошує конкурс на придбання квартири у спільну власність територіальних громад сіл, селища, міста Сватівського району, що перебуває в управлінні Сватівської районної ради для медичних працівників з вищою медичною освітою на вторинному ринку району

 

Конкурс відбудеться 23 серпня 2017 року о 11-00 годині за адресою: м. Сватове, пл. Радянська (майдан Злагоди), 25, каб. 313. Пропозиції претендентів подаються у запечатаних конвертах з надписом «На конкурс на придбання квартири».

Пропозиції приймаються за адресою: м. Сватове, пл. Радянська (майдан Злагоди), 25, каб. 222, термін подання заяви до 17 серпня 2017 року (включно)

Вимоги до об’єкта закупівлі:

1. квартира повинна відповідати встановленим санітарно-технічним вимогам, визначеним ст. 50 ЖК України;

2. житло повинно бути благоустроєним та відповідати встановленим санітарно-технічним вимогам, мати газове опалення, водопостачання та водовідведення, газопостачання, електропостачання, обладнане відповідними приладами обліку.

3. вартість житла не повинна перевищувати граничну вартість 1 кв. метра загальної площі житла, визначену законодавством України;

4. Оплата платежів по оформленню договору купівлі-продажу покладається на продавця.

 

Вартість 1м² загальної площі житла: 5902 (п’ять тисяч дев’ятсот дві) грн. 01 коп.

Очікувана вартість придбання: 300 (триста) тисяч гривень.

 

Учасники, які бажають запропонувати житло для продажу на конкурсі, повинні надіслати (надати) до виконавчого апарату Сватівської районної ради Луганської області наступні документи:

- заяву про участь у конкурсі із зазначенням найменування юридичної особи, прізвища та ініціалів її керівника, форми власності, місцезнаходження, номера телефону, телефаксу для юридичних осіб, або прізвища та ініціалів фізичної особи, її місця проживання та місця реєстрації проживання, номера телефону, телефаксу;

- конкурсну пропозицію, яка повинна містити вартість житла, яке продається з урахуванням витрат, пов’язаних з оформленням права власності та сплати передбачених законодавством податків і зборів (обов’язкових платежів), які покладаються на продавця;

- виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців і засвідчену в установленому порядку копію довідки про включення до ЄДРПОУ (для юридичних осіб);

- засвідчені в установленому порядку копії установчих документів (для юридичних осіб);

- копії паспорта фізичної особи та реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органу державної податкової служби і мають відмітку в паспорті);

- інформаційну довідку з Єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (для юридичних осіб);

- витяг з Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна;

- нотаріально засвідчені копії свідоцтв про право власності на нерухоме майно або інших правовстановлюючих документів, на підставі яких проводиться державна реєстрація права власності на нерухоме майно та нотаріально засвідчені копії витягу про державну реєстрацію прав власності на нерухоме майно або витягу з реєстру прав власності на нерухоме майно;

- засвідчену в установленому порядку копію технічного паспорта на квартиру (будинок);

- нотаріально засвідчену копію документа, що посвідчує право на земельну ділянку (у разі придбання житлового будинку садибного типу).

Конкурсна комісія працює понеділок-четвер з 8:00 до 17:00, п’ятниця з 8:00 до 16:00.

Довідки за телефоном: (06471) 3-19-77.

моб. тел. (095) 836-52-81.

 

 

 

 

 

03.08.2017 р.

Сватівська районна рада оголошує конкурс на право оренди майна спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста, що  знаходяться в управлінні Сватівської районної ради

 

Найменування об’єкта оренди: частина вбудованого нежилого приміщення загальною площею 2,0 м², на першому поверсі приміщення поліклінічного відділення головного корпусу Комунальної Установи «Сватівська центральна районна лікарня»

Місце знаходження об’єкта оренди: Луганська область, місто Сватове, провулок Промисловий, будинок 11.

Балансоутримувач: Комунальна установа «Сватівська центральна районна лікарня» (код за ЄДРПОУ 01983619).

Розмір стартової орендної плати: 140,98 грн. (у місяць)

Мета оренди: для розміщення банкомату.

Конкурс відбудеться 21 серпня 2017 року о 10-30 годині за адресою: м. Сватове, пл. Радянська (майдан Злагоди), 25, каб. 313. Пропозиції претендентів подаються у конвертах з надписом «На конкурс», запечатаних печаткою учасника конкурсу. Конверт повинен містити: проект договору оренди із зобов’язаннями щодо виконання умов конкурсу по відношенню до здійснення певних видів ремонтних робіт та робіт з благоустою території або участі з зміцненні матеріальної бази об’єкту оренди, в строк, не більший, ніж строк ореди, та не більше трьох років. Разом з конвертом претендент  подає заяву на участь у конкурсі, де зазначає: відомості про фізичну або юридичну особу, яку він представляє, адресу та контактний телефон, назву, місцезнаходження та площу об’єкту, на який він претендує, перелік поданих документів.

Заяви приймаються за адресою: м. Сватове, пл. Радянська (майдан Злагоди), 25, каб. 222, термін подання заяви до 11 серпня 2017 року (включно)

Довідки за телефоном: (06471) 3-19-77.

 

 

 

 

 

03.08.2017 р.

Сватівська районна рада оголошує конкурс на право оренди майна спільноївласностітериторіальних громад сіл, селища, міста, щознаходяться вуправлінні Сватівської районної ради

 

Найменування об’єкта оренди: вбудоване нежиле приміщення загальною площею 21.8 м², розташоване на першому поверсі поліклінічного відділення головного корпусу Комунальної установи «Сватівська центральна районна лікарня».

Місцезнаходження об’єкта оренди: Луганська область, місто Сватове, провулок Промисловий, будинок 11.

Балансоутримувач: Комунальна установа «Сватівська центральна районна лікарня» (код за ЄДРПОУ 01983619).

Розмір стартової орендної плати: 278,15 грн. (у місяць)

Мета оренди: розміщення аптеки, що реалізує готові ліки

Конкурс відбудеться 21 серпня 2017 року о 10-00 годині за адресою: м. Сватове, пл. Радянська (майдан Злагоди), 25, каб. 313. Пропозиції претендентів подаються у конвертах з надписом «На конкурс», запечатаних печаткою учасника конкурсу. Конверт повинен містити: проект договору оренди із зобов’язаннями щодо виконання умов конкурсу по відношенню до здійснення певних видів ремонтних робіт та робіт з благоустою території або участі з зміцненні матеріальної бази об’єкту оренди, в строк, не більший, ніж строк ореди, та не більше трьох років. Разом з конвертом претендент подає заяву на участь у конкурсі, де зазначає: відомості про фізичну або юридичну особу, яку він представляє, адресу та контактний телефон, назву, місцезнаходження та площу об’єкту, на який він претендує, перелік поданих документів.

Заяви приймаються за адресою: м. Сватове, пл. Радянська (майдан Злагоди), 25, каб. 222, термін подання заяви до 11 серпня 2017 року (включно).

Довідки за телефоном: (06471) 3-19-77.

 

 

 

 

 

02.08.2017р.

Сватівська районна рада Луганської області оголошує результати конкурсів на право оренди майна спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста, що знаходяться в управлінні Сватівської районної ради, які відбулися 28 липня 2017 року

 

№ з/п

Переможець конкурсу

Найменування об’єкта оренди

Місцезнаходження об’єкта оренди

1.

Харківська філія Публічного акціонерного товариства «Укртелеком»

нежитлове приміщення загальною площею 12,7 м2 (кімната № 3), розташоване в фельдшерському пункті селища Лагідне

Луганська область, Сватівський район,                   селище Лагідне,    вулиця Герчицького, будинок 11

2.

Харківська філія Публічного акціонерного товариства «Укртелеком»

нежитлове приміщення загальною площею 12,5 м2 (кімната № 1-15), розташоване в Свистунівській амбулаторії загальної практики сімейної медицини

Луганська область, Сватівський район,                   село Свистунівка, вулиця Молодіжна, будинок 15

 

 

 

 

 

 

 24.07.2017 р.

СВАТІВСЬКА РАЙОННА РАДА

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної ради

 

«24»  липня  2017 р.                                                          

02-01/56/1

 

Про розподіл обов’язків між головою,

заступником голови  та керуючим

справами виконавчого апарату

Сватівської  районної ради

 

          Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Регламентом Сватівської районної ради Луганської області 7 скликання, з метою організаційного забезпечення роботи постійних комісій районної ради, депутатських фракцій, виконавчого апарату районної ради, взаємодії з органами місцевого самоврядування, місцевими органами виконавчої влади та територіальними органами центральних органів виконавчої влади, враховуючи рішення 21 сесії Сватівської районної ради № 21/1 від 20.07.2017 р. «Про обрання заступника голови Сватівської районної ради Луганської області 7 скликання»:

1. Затвердити розподіл обов’язків  між головою, заступником голови та керуючим справами виконавчого апарату Сватівської районної ради згідно з додатком 1.

2.  Доручення та вказівки голови, заступника голови районної ради, керуючого справами виконавчого апарату, що належать до їх компетенції, є обов’язковими для виконання працівниками виконавчого апарату районної ради.

3. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження від 19 січня 2011 року № 02-01/11 «Про розподіл посадових обов’язків між головою та заступником голови районної ради».

4. Закріпити відділи виконавчого апарату районної ради за селищною, сільськими радами та посадових осіб за постійними комісіями районної ради для здійснення організаційного, інформаційного, аналітичного, матеріально-технічного забезпечення їх діяльності згідно з додатками  2, 3.       

5. Довести розпорядження до відома працівників виконавчою апарату районної ради.

6. Керуючому справами виконавчого апарату Янголенко О.В. забезпечити оприлюднення цього розпорядження на офіційній сторінці Сватівської районної ради веб-сайту Сватівської райдержадміністрації у розділі «Публічна інформація» (http://old.svt.loga.gov.ua/dsoviet/svt-rr-pubinfo/).

7. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 

Голова районної ради                                                                          В.В. Сліпець

 

Додатки можливо переглянути за посиланням: https://drive.google.com/open?id=0ByjCce6sics9Z2dmSmFWbnlEdzg

 

 

 

 

24.07.2017 р.

         

Про  виконання Сватівського районного бюджету

за І півріччя 2017 року

 

         За  підсумками січня - червня  поточного  року до районного бюджету надійшло 131412,0 тис. грн. доходів, в тому числі  до загального фонду –

118721,9 тис. грн., до спеціального фонду –  12690,1 тис. грн. У порівнянні  з показниками минулого  року надійшло доходів більше на 47417,8 тис. грн.,

або на 56,5 відсотка,  в тому числі  до загального фонду –  на 40591,7 тис. грн. та до спеціального фонду –  на 6826,1 тис. грн.

         До загального фонду районного бюджету надійшло 26546,6 тис. грн. податків, зборів та обов'язкових платежів, що становить 110,9 відсотка, або

більше на 2610,9 тис. грн. до затверджених  показників на  звітний період  та  48,9 відсотка до затвердженої  річної суми на 2016 рік.

         У порівнянні з  аналогічним періодом минулого року отримано більше податків, зборів та обов'язкових платежів до загального фонду на 9596,3 тис. грн.,

або  на 56,6 відсотка.

          У структурі доходів загального фонду (без врахування міжбюджетних трансфертів) найбільшу питому вагу має податок на  доходи  фізичних осіб –

26267,3 тис. грн. або 98,9 відсотка.  План надходжень  по податку на  доходи  фізичних осіб виконано на 110,8 відсотка, або отримано більше на 2552,8 тис. грн. 

у порівнянні з плановим показником та більше  на  9402,9 тис. грн.  у порівнянні з аналогічним періодом   минулого року.

         План надходжень до спеціального фонду (без офіційних трансфертів), який сформовано  за рахунок власних надходжень бюджетних установ,  виконано

  на 89,3 відсотка. Надійшло до спеціального  фонду 8838,3 тис. грн. при плані 9901,2 тис. грн. У порівнянні з  показниками минулого року до спеціального

фонду отримано  доходів також більше  на  3693,4 тис. грн.

         З державного бюджету до  загального  фонду за звітний період надійшло базової дотації в  суму 1377,4 тис. грн., що складає 100 відсотків до

затвердженого плану, додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення переданих з держбюджету видатків на утримання

закладів освіти та охорони здоров'я -  8278,2 тис. грн., що також складає 100 відсотків до затвердженого плану та  субвенцій  - 82519,6 тис. грн., або

виконано на 99,3 відсотка до затверджених показників поточного періоду.

         До спеціального фонду надійшли інші субвенції в сумі 3851,9 тис. грн. при затвердженому плані з урахуванням внесених змін 3869,0 тис. грн., що

складає 99,6 відсотка.

         Виконання по   видатках за  І півріччя 2017 року склало 132357,8 тис. грн. (83,4 % до плану), у тому числі видатки  загального фонду – 120181,5 тис. грн.

(89,8 % до плану), спеціального фонду  – 12176,3 тис. грн. (49,1 % до плану).

         У порівнянні з  аналогічним періодом минулого  року збільшені обсяги фінансування видатків як в цілому на 51978,0 тис. грн., або на  67,7%, так і

окремо по загальному (47450,9 тис. грн. та 65,2% відповідно),  та спеціальному (4527,1,2 тис. грн. та 59,2% відповідно) фондах.

         При цьому збільшено видатки (разом по загальному та спеціальному фондах) по всім галузям, за винятком  видатків на будівництво та підтримку

засобів масової інформації, а саме: на освіту – на 19651,2 тис. грн. (на 76,4%), на фізичну культуру і спорт  – на 376,4 тис. грн. (на 70,1%), на соціальний

захист населення - на 17552,2 тис. грн. (на 64,7%), на охорону здоров’я  - на 9501,6 тис. грн. (на 63,5%), на надання інших субвенцій з районного бюджету

іншим місцевим бюджетам  -  на 3875,5 тис. грн. (на 62,8%), на культуру та мистецтво – на 1033,9 тис. грн. (на 27,0%), а також  видатки  на  утримання 

органів місцевого самоврядування – на 235,8 тис. грн. (на 23,5%).

        Зменшились видатки на  будівництво на 356,0 тис. грн., або на  68,7%, а також на підтримку засобів масової інформації - на 93,9 тис. грн., або на  34,0%.

         По органам місцевого самоврядування (районна рада) план видатків на І півріччя 2017 року з  урахуванням внесених змін склав 2063,1 тис. грн.,

касове виконання  - 1239,0 тис. грн. (60,1 відсотка до плану).

         По установах освіти план видатків на І півріччя 2017 року з  урахуванням внесених змін склав 55217,3 тис. грн., касове виконання  - 45379,3 тис. грн.

(82,2 відсотка до плану ).

         На охорону здоров’я план видатків з  урахуванням змін -  31549,2 тис. грн., касове виконання  - 24463,6 тис. грн. (77,5 відсотка до плану).

         На соціальний захист населення  передбачалися видатки (з  урахуванням внесених змін)  в   розмірі  46907,5 тис. грн., касове виконання  - 44687,5 тис. грн.

(95,3 відсотка до плану ).

         На культуру і мистецтво передбачалися видатки  (з  урахуванням внесених змін)  в розмірі  6622,0 тис. грн., касове виконання  - 4864,5 тис. грн.

(73,5 відсотків до плану).

         По  засобах масової інформації план видатків на І  півріччя 2017 року з  урахуванням внесених змін склав 230,6 тис. грн., касове виконання  - 182,2 тис. грн.

(79,0 відсотків до плану).

         На фізичну культуру і спорт  планувалися з  урахуванням внесених змін видатки на суму 1108,0 тис. грн., касове виконання  склало  913,4 тис. грн.

(82,4 відсотка до плану ).

         На будівництво планувалось використати 3608,0 тис. грн., касове виконання  склало  162,2 тис. грн. (4,5 відсотка до плану).

         По обсягу виконаних видатків (разом за загальним та спеціальним фондом) найбільшу питому вагу в районному бюджеті  займають видатки на освіту

– 34,3 відсотка,   на соціальний захист та соціальне забезпечення населення  - 33,8 відсотка, на охорону здоров’я  - 18,5 відсотка, на культуру і мистецтво –

3,7 відсотка. На надання інших субвенцій з районного бюджету іншим місцевим бюджетам спрямовано  10046,5 тис. грн., або 7,6 відсотків від загальної

суми видатків. Видатки  за іншими напрямками складають менше ніж три  відсотки  від загальної суми.

         Фінансування видатків районного бюджету проведено у межах затверджених асигнувань.

 

(Інформація управління фінансів Сватівської райдержадміністрації)

 

 

 

  Про стан виконання затверджених показників доходів місцевих бюджетів  Сватівського району

                                                                          за І півріччя  2017 року

 

         До загального та спеціального фондів зведеного бюджету району з урахування міжбюджетних трансфертів в  січні - червні 2017 року

зараховано 161711,4 тис. грн., що становить 105,8 відсотка до затверджених обсягів з урахуванням внесених змін.

         До доходної частини загального фонду зведеного бюджету району без урахування міжбюджетних трансфертів за І півріччя  поточного  року

зараховано 45319,3 тис.  грн. податків, зборів та обов'язкових платежів, або 113,8 відсотка до затверджених обсягів з урахуванням внесених змін,

та  отримано більше планових показників на 5486,8 тис. грн. До аналогічного періоду минулого року отримано більше  на 15341,8 тис. грн., або в

1,5 рази.

         Крім того, для забезпечення фінансування соціально-культурної сфери району з державного бюджету отримані: базова дотація 1377,4 тис.

грн., що складає 100,0 відсотків до затвердженого плану, додаткова дотації з державного бюджету місцевим  бюджетам   на   здійснення

  переданих   з  державного  бюджету  видатків  з утримання  закладів  освіти та охорони здоров’я  - 8278,2 тис. грн., або 100 % до плану,

субвенції  з державного  бюджету у  сумі  81139,0  тис.  грн.,  або 99,3 %  до плану, інші субвенції  виконано  в сумі 10337,7  тис. грн., що

 становить  99,7  %  до  затвердженого плану .

         Забезпечено виконання надходжень  з податку на доходи фізичних осіб на  110,8%,  по податку на прибуток – 101,0%, акцизному податку -

101,0%, податку на майно – 107,6%, єдиному податку – 134,1%,  по адмінштрафам та іншим санкціям – 100,5%, по платі за надання

адміністративних послуг -  146,0%, по державному миту - 102,8%, по іншим надходженням  виконання склало  100,3%.

         Затверджений план  по доходам загального фонду бюджету  виконаний  всіма 20 місцевими бюджетами, в тому числі: районний бюджет

(110,9%),  міська рада  (100,1%),  Нижньодуванська  селищна рада (121,1%),  сільські  В-Дуванська (в 1,5 рази),  Гончарівська (в 1,8 разів),

Ковалівська (в 1,7 разів),  Коломийчиська  (129,5%),  Круглівська (142,3%), Куземівська (131,4%),  Маньківська (144,6%),  Мілуватська (в 2,0

рази),  Містківська (143,1%), Оборотнівська (146,0%), Первомайська (102,2%), Петрівська (141,5%), Преображенська (в 2,2 рази),  Райгородська 

(106,3%),  Рудівська  (в 2,5 рази),  Свистунівська  (121,7%),  Стельмахівська ради (в 1,6 разів).

 

(Інформація управління фінансів Сватівської райдержадміністрації)

 

 

 

 

 

17.04.2017 р.

СВАТІВСЬКА РАЙОННА РАДА

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної ради

 

«14» ___07____ 2017 р.                                                              

02-01/_54__

 

Про  перенесення дати проведення 21 сесії

районної  ради сьомого  скликання

 

         У відповідності до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  перенести дату проведення пленарного засідання 21 сесії районної ради

сьомого скликання з 07 липня на 20 липня 2017 року. Провести пленарне засідання сесії  о 10-00 годині у великій залі засідань районної ради за адресою:

пл. Радянська (Злагоди), 25.

 

          Винести на розгляд сесії районної ради питання:

          1. Про затвердження Стратегії розвитку системи освіти  Сватівського району на 2017-2023 роки.

          2. Про затвердження Стратегії розвитку галузі охорони здоров’я Сватівського району на 2017-2023 роки.

          3. Про внесення змін до районного бюджету на 2017 рік.

          4. Про затвердження районної Програми забезпечення лікарів Сватівського РТМО службовим житлом на 2017-2020 роки.

          5. Про затвердження Положення про службове житло спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста Сватівського району, що перебувають в

управлінні Сватівської районної ради для медичних працівників з вищою медичною освітою. 

          6. Про обрання заступника голови Сватівської районної ради Луганської області 7 скликання.

          7. Питання, щодо управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста, що перебувають в управлінні Сватівської районної

ради.

          8. Різне.

 

 

Голова районної ради                                                              В.В. Сліпець

 

 

 

 

 

|| Наступна сторінка
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Сватівська районна державна адміністрація
92600, Україна, м. Сватово, пл.Радянська, 25
Тел. (06471) 3-36-45, факс 3-20-94
Веб-сайт: http://svt.loga.gov.ua
E-mail: rga@svt.lg.ukrtel.net
У разі використання матеріалів сайту посилання на old.svt.loga.gov.ua є обов'язковим.
Відповідальний за розміщення інформації: Сватівська РДА