Сьогодні: четвер, 15 листопада 2018  
ПошукПошук:

ОпитуванняОпитування

Посилання
Офіційне Інтернет-представництво Президента України
Веб-портал органiв виконавчої влади України
Луганська обласна державна адміністрація

Сватівська РДАМісцеві ради

Місцеві ради

15 05 2018,14:36 | Травнівська сільська рада - проекти рішень про затвердження місцевих податків і зборів на 2019 рік

ПОВІДОМЛЕННЯ

Про оприлюднення проектів регуляторних актів

Травнівської сільської ради Сватівського району Луганської області

     У відповідності зі ст.9 Закону України від 11.09.2013 року № 1760 «Про засади державної регуляторної політики  у сфері господарської діяльності, Травнівська сільська рада повідомляє про оприлюднення  проектів рішень:

  1. «Про встановлення місцевих податків та зборів на 2019 рік»

  З даною інформацією можна ознайомитися на дошці оголошень в приміщені Травнівської сільської ради , на сайті Сватівської райради.

   Зауваження та пропозиції до проектів регуляторних актів  від юридичних та фізичних осіб, їх  об'єднань приймаються протягом одного місяця з дня оприлюднення проектів вказаних регуляторних актів та аналізу їх регуляторного впливу  у приміщенні сільської ради за адресою: 92643, Луганська область,Сватівський район,село Травневе,вулиця Садова, 86,

Травнівська сільська рада, на електронну адресу sovetpervomaysk@meta.ua

 

 

Сільський голова                                   М.П.Кушнарьов

 

 

 

 

 

ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ

СВАТІВСЬКИЙ РАЙОН

ТРАВНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

СЬОМОГО СКЛИКАННЯ

_____________________ СЕСІЯ

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

_._________.2018року                                                                                  №____

с. Травневе

 

Про встановлення місцевих податків та зборів на 2019рік

 

Відповідно до пункту до статті 7, пункту 12.3 статті 12, абзацу четвертого підпункту 266.4.2 пункту 266.4 статті 266 та абзацу другого
пункту 284.1 статті 284 Податкового кодексу України, керуючись пунктом 24 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Травнівська сільська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Встановити на території Травнівської сільської ради такі податки і збори:

1.1. Оподаткування платою за землю;

1.2.Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

      1.3. Єдиний податок;

      1.4.Транспортний податок;

2. Затвердити:

2.1. Положення про Земельний податок та орендну плату за землю     (додаток-1)

2.2. Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (додаток -2)

2.3. Положення про встановлення єдиного податку (додаток-3)

2.4. Положення про встановлення транспортного податку (додаток-4)

3. Оприлюднити це рішення в засобах масової інформації (або іншим можливим способом).

4. Контроль за виконанням рішення покласти на  комісію з питань планування місцевого бюджету, фінансів, соціально-економічного та культурного розвитку

5. Дане рішення  діє з 01.01. 2019 року.

 

 

  Травнівський сільський голова                  М.П. Кушнарьов            

 

 

 

 

 

        Додаток 1

Положення

про оподаткування платою за землю

 

         1.      Платники плати за землю:

         1.1.  платників земельного податку визначено статтею 269 Податкового кодексу України;

1.2.  платників орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності (далі – орендна плата) визначено пунктом 288.2 статті 288 Податкового кодексу України.

 

         2.      Об’єкти оподаткування:

2.1.  об’єкти оподаткування земельним податком визначено статтею 270

Податкового кодексу України;

2.2.  об’єкти оподаткування орендною платою визначено пунктом 288.3
статті 288 Податкового кодексу України.

 

         3.     База оподаткування:

3.1.  базу оподаткування земельним податком визначено статтею 271   Податкового кодексу України;

3.2.  базу оподаткування орендною платою визначено пунктом 288.4
статті 288 Податкового кодексу України.

 

         4.      Ставки/розмір:

         4.1.  ставки земельного податку визначено у додатку - 1.1 «Ставки земельного податку», до цього положення;

4.2.  розмір орендної плати визначено пунктом 288.5 статті 288 Податкового кодексу України та ставкою орендної плати у додатку -1.2 «Ставки орендної плати»

 

5.       Пільги зі сплати земельного податку:

5.1.  перелік пільг для фізичних осіб визначено статтею 281 Податкового кодексу України;

5.2.  перелік пільг для юридичних  осіб визначено статтею 282 Податкового кодексу України;

5.3.  перелік пільг для фізичних та юридичних осіб, наданих у межах норм  пункту 284.1 статті 284 Податкового кодексу України, визначено  у  додатку 1.2 «Пільги зі сплати земельного податку» до цього положення;

5.4.  перелік земельних ділянок, які не підлягають оподаткуванню земельним податком визначено статтею 283 Податкового кодексу України;

5.5.    порядок та особливості застосування пільг визначено  пунктами 284.2 -284.3 статті 284 Податкового кодексу України.

 

6.      Порядок обчислення:

6.1.  Порядок обчислення земельного податку визначено статтею 286 Податкового кодексу України;

6.2.  Порядок обчислення орендної плати визначено пунктом 288.7 статті 288 Податкового кодексу України;

 

7.  Податковий період для плати за землю визначено статтею 285 Податкового кодексу України.

 

8.   Строк та порядок сплати плати за землю визначено статтею 287 Податкового кодексу України.

 

9.   Строк та порядок подання звітності з плати за землю визначені пунктами 286.2 – 286.4 статті 286 Податкового кодексу України.

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1.1
до Положення про оподаткування

 платою за землю

Ставки земельного податку
на 2019 рік,

 

 

Вид цільового призначення земель

Ставки податку
(% нормативної грошової оцінки)

За земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження)

За земельні ділянки за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено

 

Назва

для юридичних осіб

для фізичних осіб

для юридичних осіб

для фізичних осіб

1

2

3

4

5

Для ведення товарного сільськогосподарського виробництва  

0,7

0,7

0,7

0,7

Для ведення фермерського господарства 

0,7

-

0,7

-

Для ведення особистого селянського господарства 

_

1

_

_

Для сінокосіння 

-

1

-

1

Для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка)  

-

0,03

-

-

Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі 

1

1

-

-

Для розміщення та експлуатації об'єктів трубопровідного транспорту 

5

-

5

-

Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об'єктів передачі електричної та теплової енергії 

5

-

5

-

Для земель несільськогосподарського призначення (під водними об'єктами) 

3

3

5

5

           

 

 

 

 

 

Додаток 1.2

До положення

 про оподаткування платою

за землю

 

Ставки орендної платина 2019 рік.

 

 

Назва

Ставки орендної плати
(% нормативної грошової оцінки)

Для юридичних осіб

Для

фізичних

осіб

1

2

3

     

Під господарськими будівлями та дворами

8

8

Комерційне використання

10

10

Рілля

7

7

Сіножаті

7

7

Пасовища

7

7

 

 

 

 

 

 

 

Додаток-2

   Про оподаткування податком на нерухоме майно,  відмінне від земельної ділянки

 

1. Платників податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі – податок)визначено пунктом 266.1 статті 266 Податкового кодексу України.

2. Об'єкт оподаткування визначено пунктом 266.2 статті 266 Податкового кодексу України.

 

3. Базу оподаткування визначено пунктом 266.3 статті 266 Податкового кодексу України.

 

4. Ставки податку визначено у додатку 2.1 «Ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки» до цього положення;

 

5. Пільги зі сплати податку:

5.1.   Перелік пільг та особливості їх застосування визначено пунктом 266.4 статті 266 Податкового кодексу України;

5.2. Перелік об’єктів нерухомості, які не підлягають оподаткуванню податком, визначено підпунктом 266.2.2 пункту 266.2 статті 266 Податкового кодексу України.

 

6. Порядок обчислення податку визначено підпунктами 266.7.1 – 266.7.3 пункту 266.7, статті 266 Податкового кодексу України.

 

7. Податковий період для податку визначено пунктом 266.6 статті 266 Податкового кодексу України.

 

8. Строк та порядок сплати податку визначено пунктами 266.9-266.10 статті 266 Податкового кодексу України.

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2.1

до положення про податок

на нерухоме майно,

відмінне від земельної ділянки

 

 

         Ставки
податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

на 2019 рік,

введені в дію з 01.01.2019 року

 

Класифікація будівель та споруд

Ставки податку(% розміру мінімальної заробітної плати) за 1 кв. м

для

юридичних осіб

для

фізичних осіб

Будівлі житлові 

0,1

0,1

Будівлі нежитлові

0,1

0,1

Будівлі торговельні 

0,1

0,1

Будівлі для зберігання зерна 

0,1

0,1

Будівлі промислові

0,1

0,1

 

 

 

 

 

 

                                                                                                Додаток-3

 

До положення  про  встановлення  єдиного  податку

 

Ставки єдиного податку встановлюються:

-  для платників першої групи встановлюються у відсотках (фіксовані ставки) до розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року (далі прожитковий мінімум);

-   для платників другої  групи встановлюються у відсотках (фіксовані ставки) до розміру мінімальної заробітної плати, встановленого законом на 1 січня  податкового (звітного) року (далі мінімальна заробітна плата);

 

1) для першої групи платників єдиного податку фізичних осіб - підприємців, які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торгівельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і обсяг доходів яких протягом календарного року не перевищує 300 000,00 гривень , у розмірі - 8 відсотків  прожиткового мінімуму;

 

2 ) для другої групи платників єдиного податку фізичних осіб - підприємців, які здійснюють господарську діяльність з надання  послуг, в тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства  у розмірі - 15 відсотків розміру мінімальної заробітної плати, за умови, що протягом календарного року вони відповідають сукупності таких критеріїв:

- не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;

-  обсяг доходу  протягом календарного року не перевищує  1 500 000,00 гривень.

Податковий період, строк та порядок сплати податку, строк та порядок подання звітності про обчислення і сплату податку встановлюється відповідно до вимог Податкового кодексу України.

 

 

 

 

 

Додаток 4

 

До положення  про  транспортний податок

 

1. Платники  транспортного податку визначено пунктом 267.1 статті 267Податкового кодексу України.

 

2.  Обєкт оподаткування визначено пунктом 267.2 статті 267 Податкового кодексу України.

 

3. Базу оподаткування визначено пунктом 267.3 статті 267 Податкового кодексу України.

 

4. Ставки податку визначено пунктом 267.4 статті 267 Податкового кодексу України.

 

5. Порядок обчислення та сплати податку визначено пунктом  267.6  статті 267 Податкового кодексу України.

 

6. Податковий період для податку визначено пунктом 267.5 статті 267 Податкового кодексу України.

 

7. Строк та порядок сплати податку визначено пунктами 267.7-267.8 статті 267Податкового кодексу України.

 

 

 

 

 

 

  Аналіз регуляторного впливу (надалі Аналіз) розроблений на виконання та з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України № 308 від 11 березня 2004 року.

  1. Опис проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом прийняття регуляторного акта

У зв’язку з внесенням змін до Податкового кодексу України, який регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів виникла потреба у прийнятті сільською радою рішення «Про встановлення місцевих податків». Згідно з пунктом 12.3 статті 12 Податкового кодексу України сільські ради в межах своїх повноважень приймають рішення про встановлення місцевих податків та зборів, перелік яких визначено статтею 10 зазначеного Кодексу. До місцевих податків відноситься податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортний податок, плата за землю,орендна плата за землю, акцизний податок з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів,єдиний податок. Пунктом 10.3. статті 10 Податкового кодексу України визначено, що місцеві ради в межах повноважень, визначених Податковим кодексом України, вирішують питання щодо встановлення місцевих податків Виходячи з вищевикладеного, з метою безумовного виконання вимог Податкового кодексу України та недопущення суперечливих ситуацій органи місцевого самоврядування зобов’язані прийняти відповідні рішення , які дадуть можливість встановити єдиний порядок здійснення контролю за додержанням правил розрахунку та сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку, плати за землю,орендної плати за землю, акцизний податок з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів,єдиного податку. Платниками зазначених податків є фізичні та юридичні особи. Прийнятим рішенням визначатимуться об'єкт оподаткування, платник податку, розмір ставки, податковий період та інші обов'язкові елементи, визначенні статтею 7 Податкового кодексу України з дотриманням критеріїв, встановлених розділом XII Кодексу для відповідного місцевого податку. Розв’язати зазначену проблему за допомогою ринкових механізмів неможливо.

2. Цілі нормативного регулювання

Цілями нормативного регулювання є:

забезпечення дотримання вимог Податкового кодексу України;

встановлення на території сільської ради податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку, плати за землю,орендної плати за землю, акцизний податок з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів,єдиного податку в межах граничних розмірів ставок, визначених Податковим кодексом України;

наповнення дохідної частини місцевого бюджету.

3. Визначення альтернативних способів досягнення зазначених цілей та аргументи щодо переваги обраного способу

Прийняття Травнівською сільською радою рішення «Про встановлення місцевих податків » є єдиним шляхом досягнення встановлених цілей. Альтернативні способи їх досягнення відсутні у зв’язку з тим, що згідно з Податковим кодексом України, податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортний податок, плата за землю,орендна плата за землю, акцизний податок з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів,єдиний податок встановлюється сільською радою. Таким чином визначена проблема не може бути розв’язана жодним іншим способом та потребує врегулювання шляхом прийняття відповідного регуляторного акту.

4. Механізм, який застосовується для розв’язання проблеми, і відповідні заходи

Основним завданням запропонованого рішення є виконання норм чинного податкового законодавства та зміцнення ресурсної бази місцевого бюджету. Механізмом розв’язання вказаної вище проблеми є прийняття рішення сільської ради «Про встановлення місцевих податків» . З метою реалізації поставленого завдання пропонується:

  • визначити в рішенні платників податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки транспортного податку, плати за землю,орендної плати за землю, акцизний податок з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів,єдиного податку;
  • визначити об’єкт оподаткування;
  • встановити оптимальні ставки податків;
  • визначити порядок обчислення сум податків, порядок та строки їх сплати;
  • забезпечити інформування громадськості про вимоги регуляторного акту шляхом оприлюднення.

 5. Обґрунтування можливостей досягнення цілей у разі прийняття регуляторного акта

  Досягнення у разі прийняття зазначеного рішення передбачених цілей є цілком реальним, оскільки виконання зазначеного рішення буде обов'язковим для всіх учасників правовідносин, які виникатимуть при сплаті податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки транспортного податку, плати за землю,орендної плати за землю, акцизний податок з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів,єдиного податку.

Прийняття регуляторного акта забезпечить встановлення єдиного порядку розрахунку та сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки транспортного податку, плати за землю,орендної плати за землю, акцизний податок з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів,єдиного податку на території Травнівської  сільської ради та надходження платежів до бюджету в прогнозованих обсягах.

Запропонований проект акту розроблено у відповідності до вимог чинного законодавства. Адміністрування місцевих податків буде проводитись на рівні податкової служби. Платники місцевих податків сплачуватимуть їх у межах встановлених на законодавчому рівні. Прийняття зазначеного регуляторного акту дозволить забезпечити прозорий механізм справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку, плати за землю,орендної плати за землю, акцизний податок з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів,єдиного податку.

Перешкоди щодо можливого впровадження цього регуляторного акта та виконання його вимог відсутні. Зовнішніми чинниками, які можуть вплинути на дію регуляторного акту є зміна законодавства з питань оподаткування. У разі необхідності сільська рада матиме змогу вносити зміни та доповнення до даного проекту у відповідності до діючого законодавства та з урахуванням конкретних обставин.

6. Очікувані результати прийняття регуляторного акта

   Врегулювання правовідносин, що виникають в процесі встановлення та справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку, плати за землю,орендної плати за землю, акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів,єдиного податку на території  Травнівської сільської ради;

- збільшення надходжень до місцевого бюджету;

          - контрольованість процесу оподаткування на місцевому рівні.

 

 

 

 

 

Сфера впливу

Вигоди

Витрати

Органи місцевого самоврядування

Встановлення єдиного порядку розрахунку та сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки транспортного податку, плати за землю,орендної плати за землю, акцизний податок з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів,єдиного податку. на території сільської ради

Додаткові надходження до бюджету

Витрати на оприлюднення рішення

Платники податку

Прозорий механізм справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки ,транспортного податку, плати за землю,орендної плати за землю, акцизний податок з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів,єдиного податку.

Сплата податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки , транспортного податку, плати за землю,орендної плати за землю, акцизний податок з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів,єдиного податку.

 

7. Строк дії регуляторного акта

Строк дії зазначеного регуляторного акта необмежений.

8. Показники результативності регуляторного акта

Результативність даного регуляторного акту передбачається визначати за наступними показниками: - кількість платників податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку, плати за землю, орендної плати за землю, акцизного податку;

 - суми надходжень податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки транспортного податку, плати за землю,орендної плати за землю, акцизного податку.

Платники податків будуть проінформовані про вимоги даного регуляторного акта шляхом його розміщення в місцевих засобах масової інформації та в інший, визначений сільською радою спосіб. Платники податків сплачуватимуть податки у строки та у розмірах, встановлених регуляторним актом.

 9. Заходи з відстеження результативності акта

Базове відстеження результативності дії цього рішення буде здійснено до набрання ним чинності. Повторне відстеження планується провести через рік після набуття чинності регуляторного акта. За результатами буде можливо порівняти показники базового та повторного відстежень. Періодичне відстеження планується проводити один раз на кожні наступні три роки починаючи від дня закінчення заходів щодо повторного відстеження результативності дії цього рішення. У разі виявлення неврегульованих та проблемних питань, вони будуть усунені шляхом унесення відповідних змін до регуляторного акта.

Зауваження та пропозиції направляти в письмовому вигляді до Травнівської сільської ради за адресою: вул. Садова, 86, село Травневе, Сватівського району, Луганської області, 92643.

 

Сільський голова                                                          М.П. Кушнарьов

 

 

 

 

 

 

Аналіз регуляторного впливу до  проекту рішення Травнівської сільської ради «Оподаткування платою за землю на 2019 рік»

 

    Проект рішення « Оподаткування платою за землю на 2019 рік » визначає правові, економічні засади визначення вартості орендної плати за земельні ділянки комунальної власності  відповідно до функціонального використання.

1. Визначення проблеми, яку передбачається  розв’язати  шляхом державного регулювання.

   Проблема, яку необхідно розв’язати шляхом прийняття даного рішення полягає у визначенні критеріїв встановлення ставок земельного податку та орендної плати  за земельні ділянки Травнівської сільської ради відповідно до  п.34 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».  Даний проект рішення регулює розміри ставок земельного податку та орендної плати за земельні ділянки, які перебувають  у власності Травнівської сільської ради.

2.Визначення цілей  державного регулювання.

  Метою державного регулювання є визначення критеріїв, встановлення розміру земельного податку та орендної плати за земельні ділянки, що є власністю Травнівської  сільської ради відповідно до Бюджетного кодексу України, Податкового кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні, Земельного кодексу України, Закону України «Про оренду землі».

3. Опис механізму, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми.

  Вказану проблему планується розв’язати шляхом встановлення критеріїв  визначення розміру земельного податку та орендної плати за землю. Проект має сприяти  забезпеченню та організації визначення  розміру земельного податку та  орендної плати за земельні ділянки в межах села Травневе Травнівської сільської ради, стимулюванню розвитку малого бізнесу, відкритості та прозорості при встановленні земельного податку та орендної плати за землю.

    Контроль  щодо правильності встановлення земельного податку та орендної плати за землю здійснюватиме Сватівська МДПІ та постійна комісія Травнівської сільської ради з питань планування та бюджету.

4. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акту.

  Запропонований проект  рішення Травнівської сільської ради встановлюється строком  на 1 рік ( на 2019 рік), з можливістю внесення до нього змін чи відміни його у разі зміни  чинного законодавства  та з інших поважних причин або подовження  його строку дії.

5. Очікувані результати прийняття регуляторного акта.

  В результаті прийняття даного рішення, будуть  встановлені  єдині  критерії встановлення  розміру земельного податку та орендної плати за землю, що сприятиме  відкритості  і прозорості процедури надання в оренду  землі і встановлення плати за землю. Дане рішення  окремо визначених показників не матиме. З його прийняттям взагалі упорядковується механізм встановлення земельного податку та орендної плати за землю.

Проте опосередковані показники результативності даного регуляторного акта є:

- розмір надходжень плати  земельного податку та оренду  землі з прийняттям даного рішення;

- кількість суб’єктів  господарювання, на яких поширюватиметься дія рішення;

- рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень рішення.

6. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.

    З метою відстеження результативності  регуляторного акту буде  проводитися відстеження динаміки зміни кількісних показників, що вказані  вище. Стосовно даного регуляторного акта  послідовно здійснюватиметься базове та повторне відстеження його результативності шляхом використання статистичних та аналітичних даних.

Базове відстеження результативності регуляторного акта буде проводитися до набрання чинності цього рішення. Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде проводитися через рік. В разі, коли визначений строк дії даного регуляторного акта подовжиться то  періодичне відстеження здійснюватиметься раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

 

Сільський голова                                                   М.П.Кушнарьов

 

 

 

 

 

 

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Травнівської сільської ради «Про встановлення ставок єдиного податку для суб’єктів підприємницької діяльності на 2019рік по Травнівській сільській раді».

1.Проблема,яку передбачається розв’язати  шляхом державного регулювання - це збільшення потенційних джерел надходжень до дохідної частини бюджету сільської ради, збалансування інтересів територіальної громади та суб’єктів господарювання, приведення ставок єдиного податку у відповідність до чинного законодавства. Підставою для здійснення регулювання зазначеного питання є: Податковий кодекс України  № 2755-VI від 02.12.2010 р., Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності» від 04.11.2011 р., Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закон України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності». Відповідно до вищевказаних законодавчих актів проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів.

2. Цілі державного регулювання

Метою регулювання є оптимізація ставок єдиного податку за здійснення підприємницької діяльності з урахуванням балансу інтересів територіальної громади та суб’єктів господарювання, затвердження нового переліку видів підприємницької діяльності.

3.Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначених цілей:

3.1. Неприйняття своєчасного рішення сільською радою. Від такої альтернативи слід відмовитися, як такої, що не відповідає визначеним цілям.

3.2. Встановлення на державному рівні ставок єдиного податку . Вирішення проблеми за допомогою другої альтернативи неможливе, оскільки існуючим законодавством право на встановлення ставок єдиного податку для окремих груп суб’єктів господарювання надано сільським радам.

3.3. Прийняття сільською радою рішення про встановлення фіксованих ставок єдиного податку для фізичних осіб-підприємців. Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. У ньому чітко визначається фіксований розмір ставок єдиного податку.

4. Механізм, який застосовується для розв’язання проблем і відповідні заходи.

Даним проектом рішення Травнівської сільської ради передбачено врегулювати ставки єдиного податку для фізичних осіб - підприємців  першої та другої групи  приведення їх у відповідність до чинного законодавства.

Обрати спрощену систему оподаткування фізичні особи - підприємці можуть самостійно, якщо вони відповідають вимогам та зареєстровані платниками єдиного податку у порядку визначеному Податковим кодексом України.

В даному проекті рішення застосовувати спрощену систему оподаткування можуть:

1. Фізичні особи-підприємці, які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 150000 гривень.

2. Фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платниками єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови. Що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:

- не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;

- обсяг доходу не перевищує 1000000 грн.

5. Очікувані результати прийняття запропонованого регуляторного акта

Планується збільшення надходжень єдиного податку до сільського бюджету, пенсійного фонду, зростання кількості СГД, які перейшли на спрощену систему оподаткування.

Вигоди:

 - збільшення надходжень до бюджету ;

 - збільшення кількості суб'єктів малого підприємництва - платників єдиного податку;

Суб'єкти підприємницької діяльності :

Вигоди:

можливість легалізації найманих працівників.

Витрати:

збільшення сум сплаченого єдиного податку .

Додаткового фінансування введення в дію запропонованого НПА не потребує.

6. Обґрунтування терміну дії регуляторного акта

Запропонований проект рішення Травнівської сільської ради встановлюється на 2018 рік, з можливістю внесення до нього змін чи відміни його у разі зміни чинного законодавства та з інших поважних причин.

7. Визначення показників результативності регуляторного акту

Даний регуляторний акт окремо визначених показників не матиме. З його прийняттям взагалі упорядкується механізм встановлення ставок єдиного податку на території Травнівської  сільської  ради. Проте опосередковані показники

результативності даного регуляторного акту є:

- Розмір надходжень від сплати єдиного податку з прийняттям цього регуляторного акту;

- Кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюватиметься дія акту;

- Рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень акту .

 

8. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта

         З метою відстеження результативності регуляторного акту буде проводитися відстеження динаміки зміни кількісних показників, що вказані вище. Стосовно даного регуляторного акту послідовно здійснюватиметься базове та повторне відстеження його результативності шляхом використання  статистичних та аналітичних даних. Базове відстеження результативності регуляторного акту буде проводитись протягом місяця з дня оприлюднення рішення. Повторне відстеження результативності регуляторного акту буде проводитись через рік з дня набрання ним чинності.  Періодичне відстеження здійснюватиметься раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акту.

 

  Сільський голова                                                                         М.П.Кушнарьов

 

 

 

 

 

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Травнівської сільської ради „ Про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на 2019 рік "

 

Опис проблеми:

Конституція України та Закон України „ Про місцеве самоврядування в Україні ” гарантують місцевому самоврядуванню фінансову самостійність, яка повинна забезпечуватись власними та закріпленими за ними на постійній основі доходами. На теперішній час законодавчими документами для запровадження та справляння ставок місцевих податків та зборів є: - Закон України від 21.05.1997 № 280/97 – ВР „ Про місцеве самоврядування в Україні ”; - Бюджетний кодекс України на 2011 рік; - Податковий Кодекс України від 02.12.2010 року.  Тому основними напрямками діяльності з нарощування доходів бази місцевих бюджетів є встановлення  місцевих податків та зборів.

Місцеві органи влади можуть впливати на розвиток бази надходжень шляхом сприяння розвитку  будівництва приватного сектору.

Цілі державного регулювання: – створення єдиного організаційно економічного механізму справляння  податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

   Механізми та заходи, які пропонується застосувати для розв’язання проблеми. Проект рішення селищної ради розроблено відповідно до статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розділу 1 ст.10 та розділу 12 ст.265, Податкового Кодексу України від 02.12.2010 року  та з метою упорядкування справляння плати  податку  на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Для вирішення зазначеного питання застосовані такі механізми та заходи:

- вільний доступ до інформації про податки на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

- чітке визначення Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

Строки дії регуляторного акту – до внесення змін в Законодавство України та прийняття нового акту сільською радою.

 Показники результативності акта-надходження  податку на нерухоме майно  в селищний бюджет .

Заходи спрямовані на відстеження результативності регуляторного акта:

1. Базове дослідження надходжень сплати  податку на нерухоме майно.

2. Повторне дослідження надходжень сплати податку на нерухоме майно.

 

 

Сільський голова                                              М.П.Кушнарьов

 

 

 

 

 


30.10.2018,16:48 | Поіменне голосування виконкому Мілуватської сільської ради
30.10.2018,16:47 | Поіменне голосування 38 сесії Мілуватської сільської ради
23.10.2018,08:59 | Оборотнівська сільська рада - рішення про затвердження місцевих податків і зборів на 2019 рік
20.09.2018,14:14 | Поіменне голосування сесії та виконкому Мілуватської сільської ради
20.09.2018,14:10 | Поіменне голосування сесії Мілуватської сільської ради
07.08.2018,16:21 | Рішення Нижньодуванської селищної ради "Про створення Центру надання адміністративних послуг Нижньодуванської селищної ради Сватівського району Луганської області"
30.07.2018,10:58 | Поіменне голосування 36 сесії Мілуватської сільської ради
24.07.2018,15:13 | Преображенська сільська рада - рішення про затвердження місцевих податків і зборів на 2019 рік
16.07.2018,11:35 | Оборотнівська сільська рада - рішення про затвердження місцевих податків і зборів на 2019 рік
13.07.2018,11:23 | Стельмахівська сільська рада - рішення про затвердження місцевих податків і зборів на 2019 рік
12.07.2018,14:14 | Ковалівська сільська рада - рішення про затвердження місцевих податків і зборів на 2019 рік
12.07.2018,14:05 | Петрівська сільська рада - рішення про затвердження місцевих податків і зборів на 2019 рік
10.07.2018,15:58 | Містківська сільська рада - рішення про затвердження місцевих податків і зборів на 2019 рік
09.07.2018,16:14 | Круглівська сільська рада - рішення про затвердження місцевих податків і зборів на 2019 рік
09.07.2018,15:12 | Гончарівська сільська рада - рішення про затвердження місцевих податків і зборів на 2019 рік

|| Наступна сторінка
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Сватівська районна державна адміністрація
92600, Україна, м. Сватово, пл.Радянська, 25
Тел. (06471) 3-36-45, факс 3-20-94
Веб-сайт: http://svt.loga.gov.ua
E-mail: rga@svt.lg.ukrtel.net
У разі використання матеріалів сайту посилання на old.svt.loga.gov.ua є обов'язковим.
Відповідальний за розміщення інформації: Сватівська РДА