Сьогодні: вівторок, 17 липня 2018  
ПошукПошук:

ОпитуванняОпитування

Посилання
Офіційне Інтернет-представництво Президента України
Веб-портал органiв виконавчої влади України
Луганська обласна державна адміністрація

Сватівська РДАМісцеві ради

Місцеві ради

07 06 2018,15:21 | Стельмахівська сільська рада - проекти рішень про затвердження місцевих податків і зборів на 2019 рік

СТЕЛЬМАХІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА СВАТІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

СТЕЛЬМАХІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОГО ГОЛОВИ

 

 

31.05.2018                                 с. Стельмахівка                                         №

 

 

Про  оприлюднення  регуляторних актів.

 

У зв’язку з набранням чинності Закону України від 28 грудня 2014 року № 71-VIII “ Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих  актів України щодо податкової реформи ”,  керуючись ст.ст. 26, 69 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Секретарю сільської ради. оприлюднити регуляторні акти  на офіційному сайті Сватівської районної ради та інформаційному стенді сільської ради.

 

2. Визначити строк в один місяць з дня оприлюднення регуляторного акту, протягом якого будуть надходити зауваження та пропозиції.

 

3. Після спливу місячного терміну (30.06.2018р.) – розглянути пропозиції і зауваження і затвердити даний проект на черговій сесії сільської ради.

 

4. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

 

Стельмахівський  сільський голова                                   М.Ю.Гречаний

 

 

 

 

 

           ПРОЕКТ

СТЕЛЬМАХІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

СВАТІВСЬКОГО РАЙОНА

ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

____________________ СЕСІЯ

СЬОМОГО СКЛИКАННЯ

 

________________ 2018 року____

село Стельмахівка

 

 

«Про встановлення місцевих

податків і зборів  на території

Стельмахівської сільської ради на 2019 рік»

 

         Відповідно до статей 10, 12, 265, 266, 267, 269-289, 293 Податкового Кодексу України, ст.26, 59  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»,  з метою забезпечення  наповнення місцевого бюджету,  Стельмахівська сільська рада вирішила:

 

1. Встановити на території ради місцеві податки:

1.1 Податок на майно в складі:

- Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

- Транспортний податок ;

- Плата за землю.

1.2. Єдиний податок.

2. Затвердити :

2.1. Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (Додаток1)

2.2. Положення про транспортний податок (Додаток 2).

2.3. Положення про плату за земелю (Додаток 3);

2.4. Положення про єдиний податок (Додаток 4)   

 

3. Вважати таким, що з дня набрання чинності цим рішенням, втрачають чинність   рішення двадцять п’ятої сесії Стельмахівської сільської ради від 18липня 2017 року :

- № 18/1 «Про затвердження податківна території Стельмахівськоїсільської ради  в 2018 році

 

4. Оприлюднити дане рішення на дошці оголошень Стельмахівської сільської ради та офіційному веб-сайті Сватівської РДА розділ «Місцеві ради».

 

5. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань земельних відносин, благоустрою та реалізації державної регуляторної подітики 

 

 

Сільський голова                                                                М.Ю.Гречаний

 

 

 

 

 

Додаток 1

 

                                                           ПРОЕКТПОЛОЖЕННЯ

 

Про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянкина 2019р

 

1.  Платники податку

1.1.1. Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.

1.1.2. Визначення платників податку в разі перебування об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб:

а) якщо об'єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку;

б) якщо об'єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;

в) якщо об'єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.

2. Об'єкт оподаткування

2.1. Об'єктом оподаткування є об'єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка.

2.2. Не є об'єктом оподаткування:

а) об'єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, а також організацій, створених ними в установленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідного державного бюджету чи місцевого бюджету і є неприбутковими (їх спільній власності);

б) об'єкти житлової та нежитлової нерухомості, які розташовані в зонах відчуження та безумовного (обов'язкового) відселення, визначені законом, в тому числі їх частки;

в) будівлі дитячих будинків сімейного типу;

г) гуртожитки;

ґ) житлова нерухомість непридатна для проживання, в тому числі у зв’язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням сільської, селищної, міської ради;

д) об'єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, визнаним такими відповідно до закону, дітям-інвалідам, які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об'єкта на дитину;

е) об'єкти нежитлової нерухомості, які використовуються суб'єктами господарювання малого та середнього бізнесу, що провадять свою діяльність в малих архітектурних формах та на ринках;

є) будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств;

ж) будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності;

з) об'єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств.

3. База оподаткування

3.1. Базою оподаткування є загальна площа об'єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.

3.2. База оподаткування об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності.

3.3. База оподаткування об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи із загальної площі кожного окремого об'єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об'єкт.

4. Пільги із сплати податку

4.1. База оподаткування об'єкта/об'єктів житлової нерухомості, втому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи платника податку, зменшується:

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості - на 60 кв. метрів;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - на 120 кв. метрів;

в) для різних типів об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 180 кв. метрів.

Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).

4.2. Пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об'єктів житлової нерухомості, для фізичних осіб не надаються на:

об'єкт/об'єкти оподаткування, якщо площа такого/таких об'єкта/об'єктів перевищує п'ятикратний розмір неоподатковуваної площі, затвердженої рішенням органів місцевого самоврядування;

об'єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності).

4.3.Пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об'єктів нежитлової нерухомості, встановлюються в залежності від майна, яке є об'єктом оподаткування.

4.3. База оподаткування об'єкта/об'єктів нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи платника податку, зменшуєтьсядля господарських (присадибних) будівель до яких належать:  сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси тощо,  незалежно від їх кількості;

4.4.  Звільняються від сплати податку на об’єкти нежитлової нерухомостіфізичні особи:

4.4.1. інваліди першої і другої групи;

4.4.2. фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років;

4.4.3. пенсіонери (за віком);

4.4.4. ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту";

4.4.5. фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

5. Ставка податку

5.1. Ставки податку для об'єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб на території Стельмахівської сільської ради, встановлюються в залежності від місця розташування (зональності) та типів таких об'єктів нерухомості у розмірі 1,5 відсотків розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування.

Ставки податку для об’єктів нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних осіб, на території Стельмахівської сільської  ради, встановлюються в  залежності  від місця розташування (зональності) та  типів таких об’єктів нерухомості у розмірі 0,2 відсотка, таюридичних осіб, на території Стельмахівської сільської  ради, встановлюються  в  залежності  від  місця розташування (зональності) та  типів таких об’єктів  нерухомості  у  розмірі  1  відсотка розміру  мінімальної   заробітної   плати, встановленої законом на 1 січня звітного(податкового) року, за 1  кв. метр бази оподаткування.

 

6. Податковий період

6.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

7. Порядок обчислення суми податку

7.1. Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів житлової/нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси

7.2. Податкове повідомленняпро сплату сум податку, обчисленого згідно з підпунктом 7.1 пункту 7 цієї статті, та відповідні платіжні реквізити, надсилаються платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).

Щодо новоствореного (нововведеного) об'єкта житлової та/або нежитлової нерухомості податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт.

7.3. Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

розміру загальної площі об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

права на користування пільгою із сплати податку;

розміру ставки податку;

нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

7.5. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об'єкта/об'єктів оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку передбаченому Подаковим Кодексом.

Щодо новоствореного (нововведеного) об'єкта житлової та/або нежитлової нерухомості декларація юридичною особою - платником подається протягом 30 календарних днів з дня виникнення права власності на такий об'єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт.

8. Порядок обчислення сум податку в разі зміни власника об'єкта оподаткування податком

8.1. У разі переходу права власності на об'єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об'єкт оподаткування, а для нового власника - починаючи з місяця, в якому виникло право власності.

8.2. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

9. Порядок сплати податку

9.1. Податок сплачується за місцем розташування об'єкта/об'єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету Стельмахівської сільської ради згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

Фізичні особи можуть сплачувати податок у сільській місцевості через касусільської ради за квитанцією про прийняття податків.

10. Строки сплати податку

10.1. Податкове зобов'язання за звітний рік з податку сплачується:

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

11. Строки введення в дію податку на нерухоме майно  на території Стельмахівської сільської ради.

Податок на нерухоме майно для юридичних та фізичних  осіб вводиться в дію з 1 січня 2019 року.

 

 

Сільський голова                                                           М.Ю.Гречаний 

 

 

 

 

 

      Додаток 

 

ПОЛОЖЕННЯ

Про транспортний податок

 

1. Платники податку

1.1. Платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 цього додатку є об'єктами оподаткування.

2. Об'єкт оподаткування

2.1. Об'єктом оподаткування є легкові автомобілі, які використовувалися до 5 років і мають об'єм циліндрів двигуна понад 3000 куб. см.

3. База оподаткування

3.1. Базою оподаткування є легковий автомобіль, що є об'єктом оподаткування відповідно до підпункту2.1 пункту 2 цього додатку.

4.Ставка податку

4.1. Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об'єктом оподаткування відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 цієї статті.

5. Податковий період

5.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

6. Порядок обчислення та сплати податку

6.1. Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку.

Щодо об'єктів оподаткування, придбаних протягом року, податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт.

6.2. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об'єкта оподаткування декларацію за встановленою формою

Щодо об'єктів оподаткування, придбаних протягом року, декларація юридичною особою - платником подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об'єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт.

6.3. У разі переходу права власності на об'єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом звітного року податок обчислюється попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об'єкт оподаткування, а новим власником - починаючи з місяця, в якому він набув право власності на цей об'єкт.

6.4. За об'єкти оподаткування, придбані протягом року, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, в якому проведено реєстрацію транспортного засобу.

7. Порядок сплати податку

7.1. Податок сплачується за місцем реєстрації об'єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету Стельмахівської сільської ради згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

8. Строки сплати податку

8.1. Транспортний податок сплачується:

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

 

 

Сільський голова                                                        М.Ю.Гречаний

 

 

 

 

 

Додаток 3

 

ПОЛОЖЕННЯ

про плату за землю

 

1. Плата за землю це- обов’язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

2. Платники

2.1. Платниками є громадяни України, іноземці, а також особи без громадянства, які мають у власності чи користуванні  земельні ділянки на територію Стельмахівської сільської ради

3. Від сплати податку звільняються:

3.1  Фізичні особи

3.1.1. інваліди першої і другої групи; санаторно-курортні та оздоровчі заклади громадських організацій інвалідів, реабілітаційні установи громадських організацій інвалідів;

3.1.2. фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років;

3.1.3. пенсіонери за віком;

3.1.4. ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України « Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

3.1.5. фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

   Звільнення від сплати податку за земельні ділянки, передбачене для відповідної категорії фізичних осіб пунктом 3.1.1-3.1.5 цієї статті, поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм:

  •  для ведення особистого селянського господарства - у розмірі не більш як 2 гектари;
  •  для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) - не більш як 0,25 гектара;
  •  для індивідуального дачного будівництва - не більш як 0,10 гектара;
  •  для будівництва індивідуальних гаражів - не більш як 0,01 гектара;
  •  для ведення садівництва - не більш як 0,12 гектара.

3.1.6. від сплати податку звільняються на період дії єдиного податку четвертої групи власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі за умови передачі земельних ділянок та земельних часток (паїв) в оренду платнику єдиного податку четвертої групи.

3.2 Юридичні особи

3.2.1. санаторно-курортні та оздоровчі заклади громадських організацій інвалідів, реабілітаційні установи громадських організацій інвалідів;

3.2.2. громадські організації інвалідів України, підприємства та організації, які засновані громадськими організаціями інвалідів та спілками громадських організацій інвалідів і є їх повною власністю, де протягом попереднього календарного місяця кількість інвалідів, які мають там основне місце роботи, становить не менш як 50 відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за умови, що фонд оплати праці таких інвалідів становить протягом звітного періоду не менш як 25 відсотків суми загальних витрат на оплату праці.

Зазначені підприємства та організації громадських організацій інвалідів мають право застосовувати цю пільгу за наявності дозволу на право користування такою пільгою, який надається уповноваженим органом відповідно до Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні".

У разі порушення вимог цієї норми зазначені громадські організації інвалідів, їх підприємства та організації зобов’язані сплатити суми податку за відповідний період, проіндексовані з урахуванням інфляції, а також штрафні санкції згідно із законодавством;

3.2.3 бази олімпійської та паралімпійської підготовки, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.

3.2.4 підприємства, установи та організації засновником, яких є Стельмахівська сільська рада за земельні ділянки які перебувають  у їхньому користуванні крім земельних ділянок, під об’єктами нерухомого майна, що передано в оренду.

4. Не сплачується податок за:

4.1. сільськогосподарські угіддя зон радіоактивно забруднених територій, визначених відповідно до закону такими, що зазнали радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зон відчуження, безумовного (обов'язкового) відселення, гарантованого добровільного відселення і посиленого радіоекологічного контролю), і хімічно забруднених сільськогосподарських угідь, на які запроваджено обмеження щодо ведення сільського господарства;

4.2. землі сільськогосподарських угідь, що перебувають у тимчасовій консервації або у стадії сільськогосподарського освоєння;

4.3. земельні ділянки державних сортовипробувальних станцій і сортодільниць, які використовуються для випробування сортів сільськогосподарських культур;

4.4. землі дорожнього господарства автомобільних доріг загального користування - землі під проїзною частиною, узбіччям, земляним полотном, декоративним озелененням, резервами, кюветами, мостами, штучними спорудами, тунелями, транспортними розв'язками, водопропускними спорудами, підпірними стінками, шумовими екранами, очисними спорудами і розташованими в межах смуг відведення іншими дорожніми спорудами та обладнанням, а також землі, що знаходяться за межами смуг відведення, якщо на них розміщені споруди, що забезпечують функціонування автомобільних доріг, а саме:

 а) паралельні об'їзні дороги, поромні переправи, снігозахисні споруди і насадження, протилавинні та протисельові споруди, вловлюючі з'їзди, захисні насадження, шумові екрани, очисні споруди;

 б) майданчики для стоянки транспорту і відпочинку, склади, гаражі, резервуари для зберігання паливно-мастильних матеріалів, комплекси для зважування великогабаритного транспорту, виробничі бази, штучні та інші споруди, що перебувають у державній власності, власності державних підприємств або власності господарських товариств, у статутному капіталі яких 100 відсотків акцій (часток, паїв) належить державі;

4.5. земельні ділянки сільськогосподарських підприємств усіх форм власності та фермерських (селянських) господарств, зайняті молодими садами, ягідниками та виноградниками до вступу їх у пору плодоношення, а також гібридними насадженнями, генофондовими колекціями та розсадниками багаторічних плодових насаджень;

4.6. земельні ділянки кладовищ, крематоріїв та колумбаріїв.

4.7. земельні ділянки, на яких розташовані дипломатичні представництва, які відповідно до міжнародних договорів (угод), згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, користуються приміщеннями та прилеглими до них земельними ділянками на безоплатній основі.

4.8. земельні ділянки, надані для будівництва і обслуговування культових та інших будівель, необхідних для забезпечення діяльності релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку.

4.9. земельні ділянки, на яких розташовані будівлі і споруди комунальної власності Стельмахівської сільської ради

5. Ставка збору

5.1. Встановити ставку земельного податку на території Стельмахівської сільської ради

 - за землі сільськогосподарського призначення у розмірі 0,3 відсотків від їх нормативної грошової оцінки;

 -   за землі житлової та громадської забудови 0,03 відсотка від їх нормативної грошової оцінки.

- за земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні суб’єктів господарювання (крім державної та комунальної форми власності) у розмірі  5 відсотків від їх нормативної грошової оцінки.

6. Строк сплати  плати за землю

6.1. Власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

 У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

6.2. Облік фізичних осіб - платників податку і нарахування відповідних сум проводяться щороку до 1 травня.

6.3. Податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

6.4. Податкове зобов'язання з плати за землю, визначене у податковій декларації, у тому числі за нововідведені земельні ділянки, сплачується власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

6.5. Податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

6.6. При переході права власності на будівлю, споруду (їх частину) податок за земельні ділянки, на яких розташовані такі будівлі, споруди (їх частини), з урахуванням прибудинкової території сплачується на загальних підставах з дати державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку.

6.7. У разі надання в оренду земельних ділянок (у межах населених пунктів), окремих будівель (споруд) або їх частин власниками та землекористувачами, податок за площі, що надаються в оренду, обчислюється з дати укладення договору оренди земельної ділянки або з дати укладення договору оренди будівель (їх частин).

6.8. Власник нежилого приміщення (його частини) у багатоквартирному жилому будинку сплачує до бюджету податок за площі під такими приміщеннями (їх частинами) з урахуванням пропорційної частки прибудинкової території з дати державної реєстрації права власності на нерухоме майно.

 

7. Орендна плата

 

7.1. Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки, оформлений та зареєстрований відповідно до законодавства.

7.2. Платником орендної плати є орендар земельної ділянки.

7.3. Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.

7.4. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

7.5. Розмір орендної плати за земельні ділянки в межах населених пунктів Стельмахівської сільської ради  встановлюється у договорі оренди.

За земельні ділянки на території Стельмахівської сільської ради розмір  орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу:

- не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки;

- не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки;

7.6. Плата за суборенду земельних ділянок не може перевищувати орендної плати.

7.7. Податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог статей 285-287 Податкового Кодексу України

 

Сільський голова                                                      М.Ю.Гречаний

 

 

 

 

 

Додаток 4

 

ПОЛОЖЕННЯ

 про єдиний податок на території Стельмахівської сільської ради в 2018 році

1. Платники єдиного податку

1.1. перша група - фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 300 000 гривень;

1.2 друга група - фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:

не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;

обсяг доходу не перевищує 1 500 000 гривень.

1.3. Платники єдиного податку першої - третьої груп повинні здійснювати розрахунки за відвантажені товари (виконані роботи, надані послуги) виключно в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій).

2. Порядок визначення доходівта їх склад для платників єдиного податку першої – другої груп

2.1. Доходом платника єдиного податку є:

1) для фізичної особи - підприємця - дохід, отриманий протягом податкового (звітного) періоду в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій); матеріальній або нематеріальній формі. При цьому до доходу не включаються отримані такою фізичною особою пасивні доходи у вигляді процентів, дивідендів, роялті, страхові виплати і відшкодування, а також доходи, отримані від продажу рухомого та нерухомого майна, яке належить на праві власності фізичній особі та використовується в її господарській діяльності;

2) для юридичної особи - будь-який дохід, включаючи дохід представництв, філій, відділень такої юридичної особи, отриманий протягом податкового (звітного) періоду в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій); матеріальній або нематеріальній формі, визначеній пунктом 292.3 цієї статті.

2.2.. Дохід визначається на підставі даних обліку, який ведеться відповідно до Податкового  Кодексу.

3. Ставки єдиного податку

3.1. Ставки єдиного податку для платників першої - другої груп встановлюються у відсотках (фіксовані ставки) до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року (далі у цій главі - мінімальна заробітна плата),

фіксовані ставки  єдиного податку за здійснення підприємницької діяльності для фізичних осіб-підприємців всіх видів господарської діяльності з розрахунку на календарний місяць:

- для першої групи платників єдиного податку -  10 відсотків до розмірупрожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого на 1 січня податкового(звітного) року;

- для другої групи платників єдиного податку – 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати для всіх видів господарської діяльності.

3.2. Ставка єдиного податку встановлюється для платників єдиного податку першої - другої групи (фізичні особи - підприємці) у розмірі 15 відсотків:

1) до суми перевищення обсягу доходу, визначеного відповідно до цього Кодексу;

2) до доходу, отриманого від провадження діяльності, не зазначеної у реєстрі платників єдиного податку, віднесеного до першої або другої групи;

3) до доходу, отриманого при застосуванні іншого способу розрахунків, ніж зазначений у цій главі;

4) до доходу, отриманого від здійснення видів діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування.

5) до доходу, отриманого платниками першої або другої групи від провадження діяльності, яка не передбачена  цим Кодексом.

3.3. У разі здійснення платниками єдиного податку першої і другої груп кількох видів господарської діяльності застосовується максимальний розмір ставки єдиного податку, встановлений для таких видів господарської діяльності.

3.4. У разі здійснення платниками єдиного податку першої і другої груп господарської діяльності на територіях більш як однієї сільської, селищної або міської ради застосовується максимальний розмір ставки єдиного податку, встановлений цією статтею для відповідної групи таких платників єдиного податку.

3.5. Ставки єдиного податкуі, застосовуються з урахуванням таких особливостей:

1) платники єдиного податку першої групи, які у календарному кварталі перевищили обсяг доходу, визначений для таких платників у пункті 1.1пункту1 цього додатку, з наступного календарного кварталу за заявою переходять на застосування ставки єдиного податку, визначеної для платників єдиного податку другої або третьої групи, або відмовляються від застосування спрощеної системи оподаткування.

Такі платники до суми перевищення зобов'язані застосувати ставку єдиного податку у розмірі 15 відсотків.

2) платники єдиного податку другої групи, які перевищили у податковому (звітному) періоді обсяг доходу, визначений для таких платників у пункті 1.2 пункту 1 цього додатку, в наступному податковому (звітному) кварталі за заявою переходять на застосування ставки єдиного податку, визначеної для платників єдиного податку третьої групи, або відмовляються від застосування спрощеної системи оподаткування.

Такі платники до суми перевищення зобов'язані застосувати ставку єдиного податку у розмірі 15 відсотків.

4. Податковий (звітний) період

4.1. Податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку першої, другої груп є календарний рік.

4.2. Податковий (звітний) період починається з першого числа першого місяця податкового (звітного) періоду і закінчується останнім календарним днем останнього місяця податкового (звітного) періоду.

4.3. Для зареєстрованих в установленому порядку фізичних осіб - підприємців, які до закінчення місяця, в якому відбулася державна реєстрація, подали заяву щодо обрання спрощеної системи оподаткування та ставки єдиного податку, встановленої для першої або другої групи, перший податковий (звітний) період починається з першого числа місяця, наступного за місяцем, у якому особу зареєстровано платником єдиного податку.

5. Порядок нарахування та строки сплати єдиного податку

5.1. Платники єдиного податку першої і другої груп сплачують єдиний податок шляхом здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця.

Такі платники єдиного податку можуть здійснити сплату єдиного податку авансовим внеском за весь податковий (звітний) період (квартал, рік), але не більш як до кінця поточного звітного року.

5.2. Сплата єдиного податку платниками першої - другої груп здійснюється за місцем податкової адреси.

6. Відповідальність платника єдиного податку

6.1. Платники єдиного податку несуть відповідальність відповідно до цього Кодексу за правильність обчислення, своєчасність та повноту сплати сум єдиного податку, а також за своєчасність подання податкових декларацій.

 

 

Сільський голова                                                                     М.Ю.Гречаний

 

 

 

 

 

Аналіз регуляторного впливупроекту рішення Стельмахівської сільської ради

«Про затвердження податків  на території Стельмахівської сільської ради в 2017 році»

 

Цей аналіз регуляторного впливу (надалі — Аналіз) розроблений на виконання та з дотриманням вимог Закону України від 11.09.2003 №?1160­IV «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» з врахуванням  змін  внесених Законом України «Про внесення змін до ст.. 34 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 05.06.2014 № 1319-УІІ  і Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 №?308, та визначає правові та організаційні засади реалізації проекту рішення Стельмахівської сільської ради  «Про затвердження податків   на території Стельмахівської сільської ради в 2019 році».

 

1.        Визначення і аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом запровадження запропонованого регулювання.

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 12 Податкового кодексу України повноваження щодо встановлення місцевих податків і зборів покладені на органи місцевого самоврядування.

Цей регуляторний акт встановлює місцеві податки та акцизний податок на території Стельмахівської сільської ради, визначає об’єкти оподаткування, платників податків і зборів, розмір ставок, податкові періоди, строк та порядок сплати податків, що зумовлює надходження додаткових коштів до сільського бюджету.

У разі, якщо сільська рада не прийняла рішення про встановлення відповідних місцевих податків, що є обов’язковим згідно з нормами Податкового  кодексу України, такі податки до прийняття рішення справляються, виходячи з норм цього Кодексу із застосуванням мінімальних ставок місцевих податків.

Зазначена проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів або чинних регуляторних актів, тому що внесення змін до рішень сільської ради можливе лише за рахунок прийняття відповідного рішення Стельмахівською сільською радою .

Суб’єктами, на яких неврегульованість зазначеної проблеми справлятиме негативний вплив, є:

— платники місцевих податків і зборів;

— контролюючі органи, на які покладені функції з контролю за справлянням місцевих податків і зборів;

- громадяни, що мешкають на конкретній території;

— органи місцевого самоврядування.

Таким чином, вказана проблема потребує розв’язання шляхом прийняття рішення Стельмахівської сільської ради  «Про затвердження податків на території Стельмахівської сільської ради  на 2016 рік»відповідно до норм Податкового кодексу України»

                                  

2. Визначення цілей регулювання.

Цілями регулювання є:

-   безумовне виконання норм чинного законодавства;

-   встановлення місцевих податків та акцизного податку;

-  отримання додаткових коштів до сільського бюджету та направлення їх на здійснення програм соціально-економічного розвитку, збільшення фінансування соціальної сфери.

 

3. Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення встановлених цілей з аргументацією переваг обраного способу.

У ході пошуку альтернативних способів досягнення встановлених цілей доцільно розглянути такі можливості:

— пропозиція відмови від введення в дію запропонованого акта;

— здійснення регулювання нормативним актом іншого органа;

— введення в дію запропонованого акта.

Уразі відмови від введення в дію запропонованого регуляторного акта не буде забезпечено безумовне виконання вимог чинного законодавства.

Здійснення регулювання нормативним актом іншого органа не є можливим у зв’язку з тим, що право на внесення змін до рішення щодо місцевих податків і зборів на території сільської ради  належитьСтельмахівській сільській раді відповідно до норм Податкового кодексу України шляхом прийняття відповідного рішення. Залишення питання неврегульованим, означає недоотримання додаткових надходжень від сплати місцевих податків та зборів, неможливість направлення додаткових коштів на здійснення програм соціально-економічного розвитку, зменшення фінансування соціальної сфери та порушення чинного законодавства України.

Третя альтернатива введення в дію запропонованого акта є єдиним вірним  шляхом досягнення встановлених цілейБезумовність обраного виду правового регулювання ґрунтується на обов’язковості рішень Стельмахівської  сільської ради для виконання на території ради , що передбачено ст. 144 Конституції України, ст. 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та ст. 4 Податкового кодексу України.

 

 4. Механізм реалізації мети

Згідно Податкового кодексу України до повноважень сільських рад належить прийняття рішення про встановлення місцевих податків та зборів .

Зробити це можливо за рахунок прийняття відповідного рішення Стельмахівської сільської ради.

Тому вирішення проблеми щодо врегулювання питань справляння місцевих податків і зборів на території сільської  ради пропонується шляхом прийняття рішення  Стельмахівської ї сільської  ради «Про  встановлення податків на території Стельмахівської сільської ради в 2019 році».

 

5. Обґрунтування можливості досягнення поставлених цілей у разі затвердження запропонованого регуляторного акта і оцінка можливості проведення і виконання вимог регуляторного акта

Враховуючи, що виконання зазначеного рішення є загальнообов’язковим для всіх учасників правовідносин у системі оподаткування, досягнення цілей, передбачених п.2 цього Аналізу, вбачається цілком реальним.

Рішення буде запроваджено на належному рівні і підлягатиме обов’язковому виконанню органом місцевого самоврядування, органом державної податкової служби та платниками місцевих податків і зборів.

Досягнення встановлених цілей шляхом виконання вимог даного регуляторного акту принесе вигоди без необхідності здійснення витрат, а саме:

-   зменшуються витрати на адміністрування місцевих податків і зборів;

-   орган місцевого самоврядування дотримається принципу верховенства закону;

- орган державної податкової служби та платники місцевих податків і зборів застосовуватимуть нормативно-правові акти Стельмахівської сільської ради з питань оподаткування, які відповідатимуть вимогам чинного законодавства.

-    збільшення надходжень до бюджетів різних рівнів за рахунок збільшення бази оподаткування;

-     зменшення неофіційних платежів (рівня корупції державних органів);

-   покращення соціального забезпечення громадян

Контроль та нагляд за додержанням вимог запропонованого регуляторного акту буде здійснюватися органом державної податкової служби систематично, у тому числі під час проведення перевірок.

 

6. Визначення очікуваних результатів ухвалення запропонованого регуляторного акта

Регулювання впливає на кожну з трьох базових сфер:

- інтереси громадян та суб’єктів господарювання,

- інтереси держави,

- інтереси органу місцевого самоврядування.

Втратиз  боку  сільського  бюджету відсутні. 

Зі  сторони  платників  податків  та  зборів -  сплата  запропонованих  ставок  податків   та  зборів.

Зиски від реалізації даного регуляторного акту:

-  збільшення надходжень до бюджету в зв’язку з прийняттям місцевих податків на території органу місцевого самоврядування, визначення об’єктів оподаткування, платників податків і зборів, розмірів ставок, податкових періодів, строків та порядку сплати податків;

-  прогнозування витрат суб’єктами господарювання та громадянами;

-  залучення додаткових коштів на здійснення програм соціально-економічного розвитку, збільшення фінансування соціальної сфери.

 

Таблиця вигод та витрат

Сфера впливу

 

Вигоди

 

Витрати

 

Інтереси органу місцевого самоврядування 

— створення позитивного іміджу влади;

— забезпечення інтересів територіальної громади села;

— нормативно ­правові акти Стельмахівської сільської ради зі справляння податків на території ради відповідатимуть вимогам чинного законодавства;

- збільшення надходження доходів до бюджету сільської ради.

Відсутні

 

Інтереси суб
’єктів господарювання 

— застосовуватимуть у роботі нормативно ­правові акти Стельмахіської сільської ради з питань оподаткування, які відповідатимуть вимогам чинного законодавства;

- зменшення корупційних платежів

- прогнозування витрат суб’єктами господарювання та громадянами;

Збільшення бази оподаткування, збільшення ставок податку 

Інтереси громади

-  залучення додаткових коштів на здійснення програм соціально-економічного розвитку, збільшення фінансування соціальної сфери.

Відсутні

 

 7.     Обґрунтування запропонованого терміну дії регуляторного акта

Дія регуляторного акту встановлюється на 2019 рік. Зміни до регуляторного акта вносяться в разі потреби та у разі внесення змін до чинного законодавства.

 8. Визначення показників результативності регуляторного акта

Показниками результативності запропонованого проекту рішення сільської ради є сума надходжень до місцевого бюджету кожного виду податку, який справляється на території ради та зараховується до місцевого бюджету

 

9. Визначення способів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності регуляторного акта у разі його ухвалення

Для відстежень буде застосовано аналіз даних бюджетної та податкової звітності. Базове відстеження результативності регуляторного акта здійснюватиметься до набрання ним чинності, але не пізніше дня, з якого починається проведення повторного відстеження результативності цього акта.

 

Сільськийголова                                                       М.Ю.Гречаний

 

 

 

 

 


16.07.2018,11:35 | Оборотнівська сільська рада - рішення про затвердження місцевих податків і зборів на 2019 рік
13.07.2018,11:23 | Стельмахівська сільська рада - рішення про затвердження місцевих податків і зборів на 2019 рік
12.07.2018,14:14 | Ковалівська сільська рада - рішення про затвердження місцевих податків і зборів на 2019 рік
12.07.2018,14:05 | Петрівська сільська рада - рішення про затвердження місцевих податків і зборів на 2019 рік
10.07.2018,15:58 | Містківська сільська рада - рішення про затвердження місцевих податків і зборів на 2019 рік
09.07.2018,16:14 | Круглівська сільська рада - рішення про затвердження місцевих податків і зборів на 2019 рік
09.07.2018,15:12 | Гончарівська сільська рада - рішення про затвердження місцевих податків і зборів на 2019 рік
04.07.2018,16:51 | Маньківська сільська рада - рішення про затвердження місцевих податків і зборів на 2019 рік
02.07.2018,16:01 | Верхньодуванська сільська рада - рішення про затвердження місцевих податків і зборів на 2019 рік
28.06.2018,11:12 | Круглівська сільська рада - оголошення про конкурс на придбання житла для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа на вторинному ринку
22.06.2018,15:08 | Травнівська сільська рада - проекти рішень про затвердження місцевих податків і зборів на 2019 рік
21.06.2018,16:13 | Поіменне голосування 35 сесії та виконкому Мілуватської сільської ради
20.06.2018,15:38 | Райгородська сільська рада - проекти рішень про затвердження місцевих податків і зборів на 2019 рік
18.06.2018,15:58 | Мілуватська сільська рада - рішення про затвердження місцевих податків і зборів на 2019 рік
15.06.2018,15:50 | Преображенська сільська рада - проекти рішень про затвердження місцевих податків і зборів на 2019 рік

|| Наступна сторінка
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Сватівська районна державна адміністрація
92600, Україна, м. Сватово, пл.Радянська, 25
Тел. (06471) 3-36-45, факс 3-20-94
Веб-сайт: http://svt.loga.gov.ua
E-mail: rga@svt.lg.ukrtel.net
У разі використання матеріалів сайту посилання на old.svt.loga.gov.ua є обов'язковим.
Відповідальний за розміщення інформації: Сватівська РДА