Сьогодні: п'ятниця, 20 жовтня 2017  
ПошукПошук:

ОпитуванняОпитування

Посилання
Офіційне Інтернет-представництво Президента України
Веб-портал органiв виконавчої влади України
Луганська обласна державна адміністрація

Сватівська РДАДіяльність РДА
Порядок реєстрації

 

До відома зацікавлених
 
         Прийнято Закон України від 19.05.2011 №3384-VI «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедур припинення юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців за їх рішенням», закон набирає чинності з 18.12.2011 року. Детально зі змінами можна ознайомитись на сайті http://zakon1.rada.gov.ua

 

Проведення державної реєстрації змін відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, не пов'язана із змінами до установчих документів юридичної особи або не підлягає державній реєстрації
 

Нормативно-правовий документ, який передбачає надання адміністративної послуги
ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців»№755-IV від 15.05.2003р.
Установа, що надає адміністративної послуги
Державний реєстратор райдержадміністрації
Перелік категорій одержувачів, у тому числі вразливих верст населення
Юридичні особи
Перелік документів. Необхідних для надання адміністративної послуги
1. Заповнену реєстраційну картку про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі. У разі, якщо подається (надсилається) реєстраційна картка про внесення змін до відомостей про місцезнаходження юридичної
особи,   до   неї додається свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи.
Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішення у процесі надання адміністративної послуги.
Один день
Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги.
1.Якщо реєстраційна картка оформлена з порушенням вимог, які встановлені частинами першою та другою статті 8 цього Закону, або якщо до реєстраційної картки не додано документи, передбачені частиною першою цього закону, або якщо до державного реєстратора надійшло рішення суду щодо заборони у проведенні реєстраційних дій.
Опис результату, який повинен отримувати одержувач
Запис до ЄДР про внесення змін    до Єдиного державного реєстру запис   про внесення змін до відомостей про юридичну особу. У разі внесення до Єдиного державного реєстру запису про зміну місце знаходження
юридичної особи, державний реєстратор одночасно повинен видати (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) виконавчому органу юридичної особи або уповноваженій нею особі нове свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи та свідоцтво, яке було замінено з відміткою про видачу нового свідоцтва.
 
Інформація про платність або безоплатність надання адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена
Безкоштовно
Вимогу до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації
Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста та стажем роботи за фахом на державній службі не менше одного року, або стажем роботи в інших сферах управління не менше трьох років.
Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання адміністративної послуги та її реєстрації
Режим роботи з 8-00 до 17-12. перерва з 12-00 до 13-00; Прийом громадян з 8-00 до 12-00 кожного дня.
Черговість надання адміністративної послуги (здійснення дій та прийняття рішення)у випадку перевищення попиту на адміністративну послугу над можливістю її надання без очікування, у тому числі терміни й умови очікування надання адміністративної послуги
За зверненням
Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні за одержуванням та у ході надання адміністративної послуги
Інформація розміщена на стенді та в електронному вигляді на сайті райдержадміністрації.
Особливості надання адміністративної послуги особам похилого віку та інвалідам тощо
В першу чергу.

 
 
Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи
 

Нормативно-правовий документ, який передбачає надання адміністративної послуги
ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців»№755-IV від 15.05.2003р.
Установа, що надає адміністративної послуги
Державний реєстратор райдержадміністрації
Перелік категорій одержувачів, у тому числі вразливих верст населення
Юридичні особи
Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги
1. Заповнену реєстраційну   картку   на   проведення   державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи;
2. Примірник оригіналу або нотаріально засвідчену копію рішення
про внесення змін до установчих документів;
 3. Оригінали установчих документів юридичної особи з відміткою
про їх державну реєстрацію або документ, що підтверджує внесення
плати за публікацію у спеціалізованому друкованому засобі масової
інформації   повідомлення   про   втрату   оригіналів   установчих
документів;
 4.   Два примірники змін до установчих документів юридичної особи у вигляді окремих додатків або   два   примірники   установчих документів у новій редакції;
 5.    Документ, що підтверджує внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації змін до установчих документів.
Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішення у процесі надання адміністративної послуги.
Один день
Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги.
1. Документи подані за неналежним місцем проведення державної реєстрації;
2.Документи не відповідають вимогам, які встановлені частинами першою, другою, четвертою, п'ятою та сьомою статті 8, частиною п'ятою статті 10 та частиною двадцять першою статті 22 цього Закону
3. Документи подані не у повному обсязі;
4. Документи подані з порушенням строку,   який   встановлено частиною одинадцятою статті 37 цього Закону;
5. Документи подано особою, яка не має на це повноважень;
6. До державного реєстратора надійшло рішення суду щодо заборони
у проведенні реєстраційних дій.
.
Опис результату, який повинен отримувати одержувач
Заявнику надається один примірник оригіналу установчих документів у старій редакції з відмітками державного реєстратора про проведення державної реєстрації змін до установчих документів
Інформація про платність або безоплатність надання адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена
51 грн
Вимогу до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації
Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста та стажем роботи за фахом на державній службі не менше одного року, або стажем роботи в інших сферах управління не менше трьох років.
Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання адміністративної послуги та її реєстрації
Режим роботи з 8-00 до 17-12. перерва з 12-00 до 13-00; Прийом громадян з 8-00 до 12-00 кожного дня.
Черговість надання адміністративної послуги (здійснення дій та прийняття рішення)у випадку перевищення попиту на адміністративну послугу над можливістю її надання без очікування, у тому числі терміни й умови очікування надання адміністративної послуги
За зверненням
Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні за одержуванням та у ході надання адміністративної послуги
Інформація розміщена на стенді та в електронному вигляді на сайті райдержадміністрації.
Особливості надання адміністративної послуги особам похилого віку та інвалідам тощо
В першу чергу.

 

 

Реєстрація юридичних осіб
 

Нормативно-правовий документ, який передбачає надання адміністративної послуги
ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців»№755-IV від 15.05.2003р.
Установа, що надає адміністративної послуги
Державний реєстратор райдержадміністрації
Перелік категорій одержувачів, у тому числі вразливих верст населення
Юридичні особи
Перелік документів. Необхідних для надання адміністративної послуги
1.Реєстраційна картка;
2.примірник оригіналу або нотаріально посвідчену копію рішення засновників або уповноваженого ними органу про створення юридичної особи.
3.документ, що підтверджує внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації;
4.два примірника установчих документів;
Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішення у процесі надання адміністративної послуги.
Строк державної реєстрації юридичної особи не повинен перевищувати три робочих дні.
Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги.
1.Документи подані за неналежним місцем проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця;
2.Документи подані не у повному обсязі;
3.Документи не відповідаю вимогам, які встановлені частинами першою, другою, четвертою-сьомою ст..8 та частиною 5 ст.10 ЗУ.
4.Надійшло рішення суду щодо заборони у проведенні реєстраційної дії;
5.Документи подані особою, яка не має на це повноважень
Опис результату, який повинен отримувати одержувач
Свідоцтво про реєстрацію юридичної особи та установчі документи з відміткою державного реєстратора.
Інформація про платність або безоплатність надання адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена
170 грн.
Вимогу до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації
Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста та стажем роботи за фахом на державній службі не менше одного року, або стажем роботи в інших сферах управління не менше трьох років.
Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання адміністративної послуги та її реєстрації
Режим роботи з 8-00 до 17-12. перерва з 12-00 до 13-00; Прийом громадян з 8-00 до 12-00 кожного дня.
Черговість надання адміністративної послуги (здійснення дій та прийняття рішення)у випадку перевищення попиту на адміністративну послугу над можливістю її надання без очікування, у тому числі терміни й умови очікування надання адміністративної послуги
За зверненням
Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні за одержуванням та у ході надання адміністративної послуги
Інформація розміщена на стенді підприємця та в електронному вигляді на сайті райдержадміністрації.
Особливості надання адміністративної послуги особам похилого віку та інвалідам тощо
В першу чергу.

 
Реєстрація припинення юридичної особи
 

Нормативно-правовий документ, який передбачає надання адміністративної послуги
ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців»№755-IV від 15.05.2003р.
Установа, що надає адміністративної послуги
Державний реєстратор райдержадміністрації
Перелік категорій одержувачів, у тому числі вразливих верст населення
Юридичні особи
Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги
1.Ноторіально посвідчена копія рішення засновників (учасників) або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи;
2.Документ, що підтверджує внесення плати за публікацію повідомлення про прийняття засновниками (учасниками) або уповноваженим ними органом рішення щодо припинення юридичної особи у спеціальному друкованому засобі.
 
Після закінчення процедури ліквідації, яка передбачена законом, але не раніше двох місяців з дати публікації повідомлення у спеціалізованому   друкованому   засобі   масової інформації
1.Заповнену реєстраційну   картку   на   проведення   державної
реєстрації припинення юридичної особи у зв'язку з ліквідацією;
2. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи;
3. Оригінал установчих документів;
4. Акт ліквідаційної комісії з ліквідаційним балансом, який
затверджено рішенням засновників (учасників) або уповноваженого
ними органу;
 5. Довідку відповідного органу державної податкової служби про
відсутність   заборгованості по податках, зборах (обов'язкових
платежах);
6. Довідку відповідного органу Пенсійного фонду України про
відсутність заборгованості;
7. Довідки відповідних органів фондів соціального страхування
про відсутність заборгованості;
8. Довідку архівної установи про прийняття документів,   які
відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню.
Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішення у процесі надання адміністративної послуги.
В день подачі документів;
Строк державної реєстрації припинення юридичної особи в
результаті її ліквідації не повинен перевищувати три робочих дні з
дати надходження документів для проведення державної реєстрації
припинення юридичної особи.

 
Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги.
1.Документи подані за неналежним місцем проведення державної реєстрації припинення юридичної особи за рішенням засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органи;
2.Документи подані не у повному обсязі;
3.Документи не відповідаю вимогам, які встановлені частиною першою ст.8 та частиною двадцятою ст.22 цього закону;
4. Рішення щодо припинення юридичної особи оформлено з порушенням вимог, які встановлені частиною третьою цієї статті.
5. Рішення щодо припинення юридичної особи не містить даних про склад комісії з припинення (ліквідаційної комісії) юридичної
особи, у тому числі їх ідентифікаційних номерів.
 
Державний реєстратор має право залишити без розгляду документи, які подані для   проведення   державної   реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, якщо:
1.Документи подані за неналежним місцем проведення державної реєстрації;
2. Документи не відповідають вимогам, які встановлені частинами першою та другою статті 8 цього Закону;
3. Ліквідаційний баланс не відповідає вимогам абзацу другого
частини другої цієї статті;
4.Документи подані не у повному обсязі;
5.Документи подані раніше строку, встановленого абзацом першим
частини першої цієї статті.
Опис результату, який повинен отримувати одержувач
Держаний реєстратор вносить до ЄДР запис, в якому вказує як голову комісії з припинення (ліквідаційної комісії) юридичної особи керівника органу управління або засновника (учасника) юридичної особи.
Державний реєстратор не пізніше наступного робочого дня з дати державної реєстрації припинення юридичної особи повинен видати (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) голові ліквідаційної комісії або уповноваженій ним особі один примірник оригіналу установчих документів   і   свідоцтво   про   державну реєстрацію юридичної особи, які мають спеціальну відмітку про державну реєстрацію припинення юридичної особи. Така відмітка робиться державним реєстратором також на примірнику оригіналу установчих документів юридичної особи,   який   залишається   у реєстраційній справі.
Інформація про платність або безоплатність надання адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена
51 грн.
Вимогу до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації
Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста та стажем роботи за фахом на державній службі не менше одного року, або стажем роботи в інших сферах управління не менше трьох років.
Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання адміністративної послуги та її реєстрації
Режим роботи з 8-00 до 17-00. перерва з 12-00 до 13-00; Прийом громадян з 8-00 до 12-00 кожного дня.
Черговість надання адміністративної послуги (здійснення дій та прийняття рішення)у випадку перевищення попиту на адміністративну послугу над можливістю її надання без очікування, у тому числі терміни й умови очікування надання адміністративної послуги
За зверненням
Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні за одержуванням та у ході надання адміністративної послуги
Інформація розміщена на стенді підприємця та в електронному вигляді на сайті райдержадміністрації.
Особливості надання адміністративної послуги особам похилого віку та інвалідам тощо
В першу чергу.

 

Заміна свідоцтва про державну реєстрацію у зв'язку із внесенням змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, якщо ці зміни пов'язані із зміною імені та/або місця проживання фізичної особи – підприємця
 

Нормативно-правовий документ, який передбачає надання адміністративної послуги
ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців»№755-IV від 15.05.2003р.
Установа, що надає адміністративної послуги
Державний реєстратор райдержадміністрації
Перелік категорій одержувачів, у тому числі вразливих верст населення
Фізичні особи
Перелік документів. Необхідних для надання адміністративної послуги
1 заяву встановленого зразка про заміну свідоцтва про державну
реєстрацію;
     не придатне   для   використання   свідоцтво   про   державну реєстрацію,   якщо   підставою   для   заміни   свідоцтва є його
пошкодження;
     документ, що підтверджує внесення   плати   за   публікацію
повідомлення   про   втрату або заміну свідоцтва про державну
реєстрацію;
     документ про підтвердження внесення реєстраційного збору за
заміну свідоцтва про державну реєстрацію у зв'язку з його втратою
або пошкодженням.
Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішення у процесі надання адміністративної послуги.
Протягом двох робочих днів.
Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги.
1.Документи подані за неналежним місцем проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця;
2.Документи подані не у повному обсязі;
 
Опис результату, який повинен отримувати одержувач
Запис до ЄДР про внесення змін
Інформація про платність або безоплатність надання адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена
10.20 грн.
Вимогу до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації
Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста та стажем роботи за фахом на державній службі не менше одного року, або стажем роботи в інших сферах управління не менше трьох років.
Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання адміністративної послуги та її реєстрації
Режим роботи з 8-00 до 17-12. перерва з 12-00 до 13-00; Прийом громадян з 8-00 до 12-00 кожного дня.
Черговість надання адміністративної послуги (здійснення дій та прийняття рішення)у випадку перевищення попиту на адміністративну послугу над можливістю її надання без очікування, у тому числі терміни й умови очікування надання адміністративної послуги
За зверненням
Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні за одержуванням та у ході надання адміністративної послуги
Інформація розміщена на стенді та в електронному вигляді на сайті райдержадміністрації.
Особливості надання адміністративної послуги особам похилого віку та інвалідам тощо
В першу чергу.

Реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця
 

Нормативно-правовий документ, який передбачає надання адміністративної послуги
ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців»№755-IV від 15.05.2003р.
Установа, що надає адміністративної послуги
Державний реєстратор райдержадміністрації
Перелік категорій одержувачів, у тому числі вразливих верст населення
Фізичні особи
Перелік документів. Необхідних для надання адміністративної послуги
1. Заяву про припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем;
2. Документ, що підтверджує внесення   плати   за   публікацію
повідомлення про прийняття фізичною особою - підприємцем рішення щодо припинення підприємницької діяльності.
 
Для    проведення    державної    реєстрації    припинення
підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем за її рішенням фізична особа - підприємець або уповноважена нею особа не раніше   двох   місяців   з   дати   публікації   повідомлення   у
спеціалізованому друкованому засобі масової інформації   подає
державному реєстратору особисто (надсилає рекомендованим листом з
описом вкладення) або через уповноважену особу такі документи:
     заповнену реєстраційну   картку   на   проведення   державної
реєстрації    припинення   підприємницької   діяльності   фізичною особою - підприємцем за її рішенням;
     свідоцтво   про   державну   реєстрацію   фізичної   особи -
підприємця;
     довідку відповідного органу державної податкової служби про
відсутність   заборгованості по податках, зборах (обов'язкових
платежах);
     довідку відповідного органу Пенсійного фонду України про
відсутність заборгованості;
     довідки відповідних органів фондів соціального страхування
про відсутність заборгованості або про те, що вона не перебувала
на обліку. 

 
Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішення у процесі надання адміністративної послуги.
Один день
 
Строк державної реєстрації припинення підприємницької
діяльності фізичною особою - підприємцем не повинен перевищувати два робочих дні з дати надходження документів для проведення державної   реєстрації   припинення   підприємницької   діяльності фізичною особою - підприємцем.

Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги.
документи подані за неналежним місцем проведення державної
реєстрації припинення фізичною    особою - підприємцем
підприємницької діяльності;
документи не відповідають вимогам частини першої статті 8 та
частини двадцять першої статті 22 цього Закону;
документи подані не в повному обсязі.

 
Опис результату, який повинен отримувати одержувач
В день надходження документів вносить ся запис до ЄДР про припинення підприємницької діяльності фізичною особою – підприємцем.
 
Державний реєстратор не пізніше наступного робочого дня з
дати державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичною   особою - підприємцем повинен видати або надіслати заявнику копію свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи - підприємця   із спеціальною відміткою про державну реєстрацію припинення    підприємницької   діяльності   фізичною   особою   - підприємцем.

Інформація про платність або безоплатність надання адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена
17 грн.
 
-
Вимогу до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації
Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста та стажем роботи за фахом на державній службі не менше одного року, або стажем роботи в інших сферах управління не менше трьох років.
Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання адміністративної послуги та її реєстрації
Режим роботи з 8-00 до 17-12. перерва з 12-00 до 13-00; Прийом громадян з 8-00 до 12-00 кожного дня.
Черговість надання адміністративної послуги (здійснення дій та прийняття рішення)у випадку перевищення попиту на адміністративну послугу над можливістю її надання без очікування, у тому числі терміни й умови очікування надання адміністративної послуги
За зверненням
Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні за одержуванням та у ході надання адміністративної послуги
Інформація розміщена на стенді підприємця та в електронному вигляді на сайті райдержадміністрації.
Особливості надання адміністративної послуги особам похилого віку та інвалідам тощо
В першу чергу.

 

Проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу - підприємця
 

Нормативно-правовий документ, який передбачає надання адміністративної послуги
ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців»№755-IV від 15.05.2003р.
Установа, що надає адміністративної послуги
Державний реєстратор райдержадміністрації
Перелік категорій одержувачів, у тому числі вразливих верст населення
Фізичні особи
Перелік документів. Необхідних для надання адміністративної послуги
1. Заповнену реєстраційну   картку   на   проведення   державної
реєстрації змін до відомостей про фізичну особу - підприємця;
 
Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішення у процесі надання адміністративної послуги.
Один день
Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги.
1.Документи подані за неналежним місцем проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця;
2.Документи подані не у повному обсязі;
 
Опис результату, який повинен отримувати одержувач
Запис до ЄДР про внесення змін
Інформація про платність або безоплатність надання адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена
Безкоштовно, крім внесення змін не пов’язаних із зміною імені та/або місця проживання фізичної особи-підприємця
Вимогу до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації
Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста та стажем роботи за фахом на державній службі не менше одного року, або стажем роботи в інших сферах управління не менше трьох років.
Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання адміністративної послуги та її реєстрації
Режим роботи з 8-00 до 17-12. перерва з 12-00 до 13-00; Прийом громадян з 8-00 до 12-00 кожного дня.
Черговість надання адміністративної послуги (здійснення дій та прийняття рішення)у випадку перевищення попиту на адміністративну послугу над можливістю її надання без очікування, у тому числі терміни й умови очікування надання адміністративної послуги
За зверненням
Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні за одержуванням та у ході надання адміністративної послуги
Інформація розміщена на стенді та в електронному вигляді на сайті райдержадміністрації.
Особливості надання адміністративної послуги особам похилого віку та інвалідам тощо
В першу чергу.

Реєстрація фізичної особи
 

Нормативно-правовий документ, який передбачає надання адміністративної послуги
ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців»№755-IV від 15.05.2003р.
Установа, що надає адміністративної послуги
Державний реєстратор райдержадміністрації
Перелік категорій одержувачів, у тому числі вразливих верст населення
Фізичні особи
Перелік документів. Необхідних для надання адміністративної послуги
1.Реєстраційна картка;
2.копія довідки про включення заявника до Державного реєстру фізичних осіб-платників податків;
3.документ, що підтверджує внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації;
4.Нотаріально посвідчену письмову згоду батьків або піклувальника, або органу опіки, якщо заявником є фізична особа, яка не досягла шістнадцяти років.
Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішення у процесі надання адміністративної послуги.
Строк державної реєстрації фізичної особи – підприємця не повинен перевищувати два робочих дні.
Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги.
1.Документи подані за неналежним місцем проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця;
2.Документи подані не у повному обсязі;
3.Документи не відповідають вимогам ЗУ №755 ч.1 та 2 ст.8 та ч.5 ст.10
Опис результату, який повинен отримувати одержувач
Свідоцтво про реєстрацію фізичної особи
Інформація про платність або безоплатність надання адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена
34 грн.
Вимогу до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації
Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста та стажем роботи за фахом на державній службі не менше одного року, або стажем роботи в інших сферах управління не менше трьох років.
Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання адміністративної послуги та її реєстрації
Режим роботи з 8-00 до 17-12. перерва з 12-00 до 13-00; Прийом громадян з 8-00 до 12-00 кожного дня.
Черговість надання адміністративної послуги (здійснення дій та прийняття рішення)у випадку перевищення попиту на адміністративну послугу над можливістю її надання без очікування, у тому числі терміни й умови очікування надання адміністративної послуги
За зверненням
Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні за одержуванням та у ході надання адміністративної послуги
Інформація розміщена на стенді та в електронному вигляді на сайті райдержадміністрації.
Особливості надання адміністративної послуги особам похилого віку та інвалідам тощо
В першу чергу.

 

 

||
Сватівська районна державна адміністрація
92600, Україна, м. Сватово, пл.Радянська, 25
Тел. (06471) 3-36-45, факс 3-20-94
Веб-сайт: http://svt.loga.gov.ua
E-mail: rga@svt.lg.ukrtel.net
У разі використання матеріалів сайту посилання на old.svt.loga.gov.ua є обов'язковим.
Відповідальний за розміщення інформації: Сватівська РДА